Leuk joh die taarten! Waar koop je die spullen dan? Denk dat ik ook zoiets maar ga proberen. Was al aan het rondkijken voor een bumba taart maar dan ben je idd al bijna 40 euro kwijt (voor 25 personen) Wat een goed idee dit!
Mooie taart hoor veraenroy! Wat is eigenlijk minder zoet fondant of marsepein? krijg zelf al helemaal de kriebels om aan de slag te gaan! en heb je dan rolfondant gekocht en alles zelf gekleurd? waar had je de vulling van gemaakt, cake met iets er nog in of naturel?
Thanx voor de complimenten. Marsepein lust ik niet, vandaar dat ik rolfondant gekocht had, maar dit was dus echt mierenzoet. Volgens mij is marsepein minder zoet. Ik had alles bij de hanos gehaald, de rolfondant, de potjes voedingskleurstof, een kant en klare taart bodem(hoefde ik alleen maar doormidden te snijden), banketbakkersroom(soort pudding) en ik had aardbeienjam erbij gedaan. Ik had idd alle rolfondant zelf gekleurd. http://www.hanos.nl/pages/index.html Site van de Hanos.
Veraenroy, wat was jij uiteindelijk kwijt voor die taart? Jammer dat die hanos hier niet in de buurt is...
Echt een super leuke taart! je bent wel crea volgens mij ik totaal niet dus hopelijk kan ik een beetje een normale bumba maken haha Bestaat er geen marsepein wat al zelf is gekleurd? of moet je zelf alles kleuren?
wat een mooie taart zeg wowww Ik zou willen dat het mij ook zou lukken. Morgen zijn we precies 2 jaar getrouwd zou wel super zijn als ik ook zo een mooie taart kon bakken
Er bestaat gekleurde marsepein, waar die te krijgen is.. Geen idee. Zouden jullie echt even op die site moeten kijken die ik hiervoor genoemd heb. Staat er vast wel tussen! Groetjes Vera
PS heb even gekeken, via hun kun je online gekleurde fondant kopen http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod ... cts_id=649 mij is verteld dat je 500gr fondant of marsepein voor 1 taart nodig hebt, je he bt met dit pakketje dus genoeg voor 5 taarten.
Ziet er mooi uit veraenroy! Mijn vriendin maakt ook zelf taarten , maakt niet uit wat en ze maakt het en zij heeft deze taart voor mijn oudste zijn verjaardag gemaakt! Deze is gemaakt van marsepein: Het was wel zonde om hem aan te snijden..