Ben gewoon ff benieuwd.... We wonen in het buitenland en eigenlijk sinds m'n oudste geboren is koop ik elke zomer wel een t-shirtje van Lief! Alleen nu kwam ik zijn t-shirt tegen van vorig zomer (maat 98) en die was ineens wel heel erg klein. Zou natuurlijk kunnen dat hij een groeispurt heeft gehad, maar andere shirts van vorig zomer passen nog wel. Vanmiddag voor de grap eens het t-shirt bij z'n broertje over het hoofd getrokken (die loopt momenteel in maat 80) en het shirt past gewoon! De mouwen zijn misschien wat wijd maar qua lengte enzo kan hij het shirt gewoon aan. Nu was ik net weer aan het kijken op de website voor nieuwe shirts maar als het zo raar loopt met de maten wil ik er nog wel een extra nachtje over slapen... Meer mensen met dezelfde ervaring??
vorige collecties Vond ik klein vallen. Van de week weer een paar sets gekocht en dit valt goed op maat.
Ik heb 2 rompertjes van Lief! gehad, maat 50/56 geloof ik, en ik vond ze ook erg klein uitvallen. M'n dochter was er zo uit, terwijl ze meer dan een half jaar in maat 50/56 heeft gezeten. Ook heb ik nu een setje *broekje & shirtje* in maat 62 die ik ook erg klein vind uitvallen!
Ik ook! Mijn dochter zit nu in maat 86/92 maar ze heeft een vest van Lief! en die is maat 80 en draagt ze nog steeds! oke hij zit tegenwoordig echt nog wel nét nét maar hij past wel nog! en haar Lief! badjas maat 86/92 zit ook nog erg ruim..
Ik vind het klein uitvallen, mijn zoons hebben er heel van. Maar.... Ik heb 1 soijkerbroekje maat 50-56 die heel groot valt, zoals een 74. En een complete miskoop: een winterjas maat 74. De jas viel als een maat 92 en de mouwen waren qua lengte wel maat 74. Die heeft Ties dus nooi kunnen dragen. Echt heel vreemde verhoudingen.
Ik vind Lief! breed en kort vallen! Ik heb er een aantal dingen gekregen maar het valt zo raar! Koop het daarom ook niet terwijl ik het wel leuk vind.
Hier valt lief kort en breed, met breeeeede schouders, lange mouwen en een veel te krap nekkie. Bij dochterlief althans, binnenkort een nieuwe kans Veel te leuk dat lief!
Bij mijn kinderen zit Lief! ook niet echt mooi. Mijn kinderen zijn tenger en lang en naar mijn idee valt Lief! altijd kort en ergggguh breed.