zelf permanenten..?

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Toen ik van de week een nieuw pak haarverf ging halen bij de DA zag ik in het vak ernaast zelf-permanent staan.
    Nu wil ik al heel lang erg graag krullen, maar heb het geduld niet om elke dag rollers te zetten of regelmatig met de krultang aan de slag te gaan en was toch wel nieuwsgierig naar dit spul..

Iemand ervaring mee?

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    vergeet niet dat je ook voor een permanent je hoofd helemaal moet inwikkelen met iniminie wikkels, dus misschien wel handig als iemand het kan in je omgeving. verder heb ik geen ervaring met die vloeistoffen...

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou t niet doen hoor! Als het mislukt heb je misschien je haar voorgoed verpest. Loop je een paar jaar voor l*l... :)

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zou t niet doen

5. Mijn moeder kan het, permanent zetten, dus als ik het deed, liet ik het altijd door mijn moeder doen.

Maar net wat er gezegd wordt, laat het wel door iemand doen die het kan. Het lijkt heel makkelijk maar je moet wel dondersgoed weten wat je doet.

Als je echt een permanentje wilt, kun je beter naar een kapper gaan.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben zelf kapster.. gebruik voor een vriendin ook de thuis-vloeistof bij de kruidvat vandaan... is prima te doen, maar zelf indraaien zou ik niet doen.. je moet nl je puntjes er ook netjes omheen krijgen, anders krijg je vouwen in je haar en kan je haar mega gaan pluizen... dus ken je iemand die handig is met haar, dan zou je het kunnen proberen.. laat de eerste x de vloeistof niet te lang zitten....

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier was het een mislukking..
    het enige wat het had gedaan was dat mijn haar een uur in de wind stonk, maar mijn haar was nog zo steil als maar kan hihi..
    ik had zelf nog de rollers en de vloetjes van de kappersopleiding, die heb je wel namelijk wel nodig..

8. Rono

Rono Niet meer actief

Als je in de buurt woont doe ik t gratis voro je ( wageningen ) heb de opleiding gevolgd en dat spul werkt best goed, maar je meot het nie zelf doen

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als je iemand weet die rollers in kan zetten, waarom niet?
    Ik liet het vroeger ook altijd door een kennisje doen, die dat prima kon.

Deel Deze Pagina