Nee, ik ben nog niet bezig, maar ik vroeg het mij gewoon af. Wanneer gaat de kerstboom bij jullie weer weg??
Ik zou hem vandaag wehalen, maar heb er geen zin meer in Heb alle andere kleine kerstspulletjes wel al in een doos gedaan
Normaal gesproken ergens tussen kerst en oud en nieuw, maar nu wil ik hem eens tot na het oud en nieuw laten staan. Daarna mag die van mij ook zo snel mogelijk weg. Ben ook altijd weer blij dat alle drukke feestdagen voorbij zijn en het "normale" leven weer doorgaat.
Deze week ergens, wilde het vandaag doen, maar zoonlief is ziek en vraagt op het moment veel aandacht. Denk morgen tijdens zijn slaapje ofzo. Vind het onwijs leuk, maar ben er nu wel weer klaar mee, even de winterschoonmaak erdoor heen enzo
Ik zou het vandaag doen omdat we met Oud&Nieuw met 16 man + 2 honden in een huiskamer van 19m2 zitten Dus dat gaat dan niet passen hihii Andere jaren ging ie ook pas na oud en nieuw eruit
Hier gaat hij er 2 januari weer uit. Is het huis weer in 'normale' staat als we weer aan het werk gaan.
Ik laat hem zo lang mogelijk staan evenals de rest van de kerstversieringen, zo gezellig, ben er nog lang niet zat van!
Normaal doen we het op nieuwjaarsdag, maar na dit jaar echt een klote kerst gehad te hebben ,was ik er helemaal klaar mee en heb ik hem vandaag weggehaald.