Voor de mama's van meisjes, ben benieuwd of jullie dit herkennen. Lena is nu 16 maanden, maar ze wordt met de dag eigenwijzer met kleding! Het begon al met een erg grote interesse in kettingen, oorbellen en dat soort dingen.Op zich logisch, het glimt en maakt geluid... Maar de laatste tijd wil hangt ze kettingen om d'r nek, wil ze ringen om en ze zit net zo lang te pielen tot er een oorbel in d'r oortje hangt. Op zolder vond ze een oud tasje van mij, dat hangt nu 24/7 om d'r armpje want tasje moet mee naar bed en als ik haar 's ochtends eruit haal heeft ze het alweer om. Ze wil per se haar schoenen aan en dan wel de schoenen die zij wil. Heb mooie bruinige Ugg-achtige laarsjes gekocht voor haar, maar die gooit ze gewoon weg, ze gaat brullen als ze die aan moet... Als ze roze sokjes ziet liggen, moeten de sokjes die ze dan aanheeft uit.... En d'r winterjas, die ze nu 2 keer aan gehad heeft, moet ook aan zodra ze hem ziet. Ik heb hem maar in de meterkast gehangen en die op slot gedaan, anders is het weer drama omdat ze die niet aanmag... Ik snap wel dat het gedeeltelijk na-apen is, maar vraag me af wie ze dan na-aapt. Het is namelijk helemaal niet zo dat ik veel voor de spiegel sta ofzo. Of er veel met dat soort dingen bezig ben... 'k Blijf wel gewoon consequent tegen haar en tolereer op zich weinig van die gekkigheid, maar ben wel benieuwd of er mama's zijn die dit herkennen?
Het is wel een beetje herkenbaar! Esmee is ook gek van elastiekjes, knipjes, armbanden en kettingen. Ook is ze gek op haar roze regenlaarzen en i.d. haar nieuwe winterjas.. Ze roept dan vol enthousiasme MOOI! Ze heeft geen kleding die ze eigenlijk niet aan wil. Gelukkig!
Haha wat grappig! Alyna interesseert het geen moer wat ze aan heeft (lijkt ze totaal niet in op mij ), maar als er Pooh oid op staat vind ze het wel erg interessant en trekt ze heel de tijd aan haar kleren om de afbeelding te kunnen zien.