Het geluk zit ons precies niet echt mee! We zijn net verhuist, wonen hier nu twee weken. Zojuist een kei harde knal, ik verschiet me bijna dood! Wat blijkt? Heeft er een auto tegen onze gevel gereden. Gelukkig stond onze auto buiten geparkeerd, die heeft de klap wat opgevangen, anders stond die andere wagen nu in onze keuken! Onze auto is compleet per totale (hoe dat nu moet als mijn water plots breekt weet ik ook niet!), keukenmuur ook flink kapot. Vensterbank steekt los van het raam naar binnen, allemaal brokstukken op de vloer! Gelukkig zijn er geen gewonden! Ik hoop dat dit het laatste geval van pech gaat zijn. Op die paar weken is er al genoeg gebeurd. Eerst kachel die raar doet en heel de, pas geverfde, living onder het roet. Dan een lek in het dak waardoor heel mijn badkamer 's morgens kletsnat was en nu dit weer...... Ik word er een beetje triestig van! Ik zit hier te stressen om heel het huis op orde te krijgen tegen dat de baby er is en dan gebeurt er telkens iets anders.
Sjeetje wat een schrik zeg!! Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze toch? Sterkte meid en hopelijk valt de schade 'mee'..?
Kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent! Hoop dat jullie pech nu over is, en dat de boel snel gerepareerd is!
jeetje jij moet je echt kapot geschrokken zijn!, gelukkig zijn er geen gewonden. hopelijk is dit het laatste en word dan alles "normaal"
Jeetje meid, hoe kan dat nou gebeuren... Woon je dicht aan de weg dan. Ja logisch dat je je kapot schrikt joh. En wat balen dat alles steeds tegen zit. Als dit dan al het zoveelste is wat er gebeuren ben je ook flink pist of!!!
jezus zeg! dat is heftig! hoop dat het nu over is voor jullie met de pech, en jullie huis snel weer klaar is voordat je beeb komt. sterkte!
zooo dat is heftig!!! ik hoop dat het nu goed met je gaat hoekon het gebeuren? wonen jullie aan een drukke straat. Sterkte!
Wij wonen net op de hoek van de straat. Ik heb al gezien dat de auto's hier nogal gevaarlijk indraaien, maar deze kwam van de andere kant. Waren twee jonge gasten die veel te hard reden, maar hoe ze zo tegen ons huis zijn kunnen botsen begrijp ik niet. Eerst hebben ze tegen de verlichtingspaal gereden, die is ook helemaal stuk, zo tegen onze auto en die is dan meegesleurd tot tegen de gevel. Ik vind het een echt wonder dat ze niet gewond zijn geraakt!
Pixie , zolang alles maar goed is met jou en je baby . Hoop voor je dat je snel meer geluk hebt . Ik wens je heel veel sterkte !!