Hebben jullie dat nou ook een nummer waarbij je kippenvel krijgt, ik heb het momenteel heel erg bij 2 nummers. Echt prachtig zijn ze. De 1e:P!nk; Nate Ruess - Just Give Me a Reason (Live) - YouTube En de 2e : Passenger - Let Her Go [Official Video] - YouTube Gewoon alles klopt voor mijn gevoel bij die nummers weet niet wat het is, gewoon mooi.
Alicia Keys - Brand new me. Dat liedje staat heel dicht bij mij en heeft voor mij persoonlijke waarde..
Die is inderdaad ook geweldig mooi, maar dat is niet alleen mijn nummer, maar meer nummer van man en mij.
van langer geleden is het een nummer van guus meeuwis, wees maar niet bang en de weg ik heb ze grijs gedraaid nadat mijn vader overleed.
Alan Parsons Project - Old and Wise Alan Parsons Project || Old and Wise - YouTube 10 jaar geleden een van de beste vrienden van mijn man veel te jong moeten wegbrengen nadat hij de strijd tegen leukemie was verloren. Dit was het liedje dat hij voor zijn vrienden op de begrafenis had uitgezocht. Nog steeds als ik het hoor, krijg ik kippenvel.
Hier ook een Adèle en Coldplay fan E het nr wat ik echt creepy, depressief en eng vind is Michael jackson - little Suzy .. Bah! Das die ene die met een muziekdoos begint en een meezingend meisje..
Athlete - Wires - YouTube "Wires" van athlete. Gaat over de couveuseperiode van de zanger zijn dochter. Zo herkenbaar allemaal!
@marnat: die tweede bij jou heb ik ook grijs gedraait tijdens onze mmm. Kon al janken bij de eerste zin.
Ik deed niet anders maar draai hem vaak alleen als ik me echt even rot voel . en de eerste draai zomaar eens .Jannes heeft meer nummers die ons er door slepen. Zo zijn er nog wel meer nummers.
Hier ook Sound of Silence van Simon and Garfunkel, Dust In the Wind van Kansas en Our Destiny van Epica