Zit er even doorheen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Robin88, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robin88

Robin88 Actief lid

Jun 10, 2011
    476
    0
    0
    Sinds maandag weet ik dat ik al 2 weken met een blaasontsteking rondloop en heb er meteen een antibiotica kuur voor gekregen.
    Nou reageer ik helemaal fout op de kuur :( Had al 2 dagen diaree en gisterenavond lukte me niets. Liet alles uit mijn handen vallen, met koken goot ik het water niet af in de gootsteen maar over mijn vingers :) en kon alleen maar brullen. Vanacht hele nacht wakker gelegen met buikpijn en vanmorgen weer diaree en overgeven erbij. Toch maar even de dokter gebeld en krijg nu een andere kuur en ze gaan mijn urine toch ook voor de zekerheid op kweek zetten. Mag zometeen langskomen en ze luisteren meteen even naar het hartje omdat ik hem/haar al een paar dagen niet gevoelt heb. Ben pas 18 weken dus weet wel dat het waarschijnlijk gewoon toeval is, maar vind het toch wel fijn om even te luisteren.
    Heb het echt even gehad en schaam me dood dat ik echt om elke scheet begin te huilen. Zullen de hormonen wel zijn maar ik vind het vreselijk :x

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey meis!
    Schamen moet je niet doen! Hormoontjes kunnen knap vervelend zijn, en zeker als je er ook nog eens ziek bij bent!
    Hopelijk gaat de nieuwe kuur beter werken voor je, en voel je je snel weer goed!
    En het is trouwens hartstikke goed van je dat je voor de zekerheid toch ff naar het hartje laat luisteren hoor!
    Sterkte en beterschap!!!

Share This Page