Zelf reinigent

Discussion in 'De lounge' started by Wilma, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben een heleboel zelfreinigende spullen.
    Zo schijnt ons vuilniskbakje in de douche zichzelf automatisch wanneer het propvol zit, te legen en schoon te maken (natuurlijk nadat lege verpakkingen en flesjes er bovenop gesprongen zijn om die rit naar de grote vuilnisbak mee te kunnen maken).
    Onze wc's ontdoen zich elke dag op wonderlijke wijze van alle remsporen. En eventuele lege wc rolletjes die er naast liggen dematerialiseren zich spontaan in de vuilnisbak.
    Ook lege rollen keukenpapier volgen het voorbeeld van hun kleinere collega's en zelfs het oud papier verschijnt automatisch in de papierbak na enige tijd op tafel te hebben rond gehangen.
    Half leeg gegeten borden die door de kinderen afgedekt worden blijken ineens na enige tijd leeg op het aanrecht te staan zodat ze kunnen worden afgewassen. Als ze afgewassen zijn springen ze uiteraard zelf de juiste kast in.
    En t mooiste is de was. Die word overal gewoon op de grond neer gekwakt. Soms HEEL soms word het halverwege op de eerste 3 treden van de zolder trap gelegd. Maar dat is verder geen probleem want zelfs de was doet het hier helemaal zelf!
    Die sprigt uitzichzelf in de wasmand op zolder!
    En als t even wil nog gesorteerd op witte en bonte was ook.
    Speelgoed wat ondanks herhaaldelijke herinnering aan des betreffende kind toch beneden blijft liggen wandelt na enige tijd vanzelf naar de juiste kamer. Tijdschriften belanden na enige tijd spontaan of op de stapel in de kast om bewaard te worden tot ze uitgelezen worden of als ze dat al zijn in de papierbak. Wonderlijk hoe ze zelf weten of de eigenaar al klaar is met ze, niet dan?
    En zelfs onze planten doen het helemaal zelf! Of zou dat aan onze speciale gieters liggen? Hoe dan ook, de planten worden elke week 2 x getrakteerd op een flinke sloot water en eventuele dore blaadjes verdwijnen dan ook automatisch naar de vuilnisbak.
    Echt ik ben zo blij met ons wonderbaarlijke huis.
    Alles loopt op rolletjes. Het enige wat ik hoef te doen is stofzuigen op alle vloeren. Af en toe eens de stofdoek over oppervlaktes te halen en n keertje de badkamer soppen. Behalve de gootsteentjes daar natuurlijk...want die zijn natuurlijk OOK zelfreinigent! Aangedroogde geknoeide tandpasta en zand wat van kinderhandjes afgewassen is verdwijnt natuurlijk helemaal spontaan. Zelfs t zeepje wast zichzelf tussen door af en toe zodat t wit blijft ipv een somber bruin zwart te worden.
    We hebben alleen 1 miskoop gedaan.... De electrische tandenborstels van de kinderen. Die zijn verdorie niet zelf reinigent!

Dus nu mijn vraag aan jullie...weten jullie misschien een adresje waar ik deze grove misser kan goed maken? De kinderen beginnen nml te klagen dat de andere plakken...

;)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hihihihii :D

Gebeurt hier in huis ook allemaal ;) Ik verdenk de kaboutertjes.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    haha....ik heb je tekst gekopieerd(hoop dat je het goedvind) en doorgestuurd naar manlief....

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Haha, hier gebeurt dat ook allemaal volautomatisch (denkt manlief)

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    @ Manuela79: Wilde er ook eerst iets met kaboutertjes van maken ;)

@Erlida: Geen probleem hoor. Wie weet neemt hij het op als hint...maja aan de andere kant...t is wel n man heh.. :)

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha heel herkenbaar
    zou dat helpen als ik mijn man dit laat lezen :)

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    @Caruli, ben bang van niet. manlief zou het een groot wonder vinden dat alles vanzelf gaat, en dus tot de conclusie komen dat hij niks hoeft te doen...het gaat toch immers vanzelf?

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Erg leuk!
    Wij hebben ook zo'n huis. Alleen is het onze zelfreinigend.

(hihi kon het niet laten om de fout te verbeteren)

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja zie je...was het toch met n D...verdorie :p

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    en aan elkaar ;)

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Jamaar dat is de woord speling juist!
    Zelf reinigend...of te wel...je moet ZELF reinigen (ik dus) :)

*wijzigt snel die t in n d....verdrrr...doe ik t weer!*

12. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ow, oke, kijk, die had ik niet door

13. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Fijn he zo'n huis.
    Hebben wij hier ook.
    Ik heb zelfs pannen die erzelf voor zorgen dat er iedere avond eten op tafel staat.
    En de lege pakjes shag/sigaretten hebben pootjes waarmee ze zelf naar de vuilbak wandelen...als die tenminste niet onderweg is naar de kliko.
    En onze salontafel is ook geweldig. Iedere ochtend als ik beneden kom zijn alle dingen die we de avond ervoor gebruikt hebben opeens verdwenen.

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    :)
    Die wandelende vuilnisbak moet ik ook nog eens ergens vinden...nu doet mn man het omdat ik het vertik om als ik 20 weken ben aan de zak te gaan staan rukken om hem uit de bak te krijgen. ;)

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

Grappig, zo'n huis hebben wij ook! (hoewel ik mijn vrouw ervan verdenk dat zij het stiekem doet ;) :) )

Groetjes, Didier

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :) :)

17. Wilma

Wilma VIP lid