Hey! Ik ben op zoek naar een cadeautje voor mijn lieve man wanneer het kindje geboren wordt. Hij verdient dit want is echt een superman en zal zeker ook een superpapa zijn. Hij zal ook wel iets voor mij voorzien dus vind ik dat hij ook wel iets verdient Jullie een idee? Het mag wel iets kostenx
Ik heb mijn man een horloge gegeven en daar de naam en geboortedatum van onze dochter in laten graveren.
iets simpeler: Een auto sticker, met de naam van onze dochter er in. In de auto, Babygoodies , wij hadden degene met de naam Yentel er in, die met het opwind-autootje. En dan als tekst: Fae rijdt mee Nu na 2 jaar is hij nog steeds erg mooi maar toch wordt hij over een paar maanden vervangen , maar dan mag hij er zelf 1 uitkiezen.
Manlief krijgt straks een naambordje voor aan de deur, dat wilde ie al zo lang, maar nu dan met ons kindje erbij.
ik heb voor mijn lief een kraammand gemaakt. er zaten allemaal leuke kleine en grotere dingetjes in zoals: -t shirtje I love papa -grote papa boek -tegoedbon voor een dagje weg met z'n 3-en -parfum -leeg fotolijstje voor een foto erin te doen van ons voor op zijn werk -bierpakket
misschien een leuk idee voor na de geboorte om een foto van de kleine ( eventueel samen met papa) op een sleutelhanger te graveren, en dan de tekst ure liefde ofzo erin te graveren. ik had het voor manlief zijn verjaardag gedaan en het zit aan zijn autosleutelbos, die gaat overal mee naar toe.