hoi, babyfoon direct in babyuitzet opnemen of kan dit ook later? mijn vriend is dol op het draaien van muziek en als de kleine boven ligt te slapen horen we denk ik niet als hij begint te huilen, helemaal starks als het kouder wordt en we alle dueren dicht doen.. dus misscien toch maar meteen een babyfoon aanschaffen nu of niet nodig de eerste tijd?
wij hebben inderdaad gewoon gelijk een babyfoon gekocht.. zou ook niet weten waarom je daarmee zou willen wachten eigenlijk, nu heb je alle tijd om uit te zoeken welke je echt wil. Op portofoon functie(= min.3km bereik), zodat je meer al 100/150 meter bereik heb, 300 meter bereik is nl. alleen in open veld en niet bij huizen.Als je een hond hebt kan dit handig zijn, zodat je die s avonds kan uitlaten, niets zo irritant als een babyfoon die er mee stopt net voor het hondenplekje. Of een vaste telefooon met ruimtebewaking of een gewone babyfoon, met of zonder camera. Wij hebben de babyfoon de eerste 2 a 3 weken niet gebruikt, colin sliep beneden in de kinderwagen en s avonds/s middags in zijn wiegje naast ons bed en als hij daar lag , lag ik ook te slapen. ik ging de eerste 3 weken niet mee de hond uitlaten s avonds. En na die weken hebben we hem zeker nodig gehad, als colin in zijn wiegje lag en ik beneden was. wil je alles horen.. dus ik zou er gewoon voor zorgen dat je er 1 hebt, je wilt in de eerste 2 weken na de geboorte echt niet op zoek naar een babyfoon.
Wij hebben 'm ook al gekocht. Juist in het begin wil ik het kleintje kunnen horen. Ik denk dat ik na verloop van tijd (1 of 2 jaar) misschien minder of niet meer gebruik.
wij hebben geen babyfoon. Als er een kindje huilt, dan horen we dat toch wel. Slapen allemaal met de deuren open, dus dat is geen probleem.
hmm maar welke babyfoon dan? of is hier al een topic over? welke komt beste uit consumentengids bijvoorbeeld?
hier een babyfoon van philips/avent. Niet de goedkoopste maar ben er heel tevreden over. En een babyfoon vanaf de geboorte is wel zo handig, zeker in een eengezinswoning. Wij hebben em 's nachts nooit aan gehad maar voor de middag/avond is hte heel handig
Wij hebben ook een babyfoon toendertijd aangeschaft, het is toch wel een fijner idee dat als er iets is je het kunt horen.. Wij hebben een alecto, niet te duur en werkt super..
zou even de zoekfunctie gebruiken op babyfoon'.. en vraag jezelf af hoeveel bereik je wil.. als je en diepe tuin hebt kan de standaard 300 meter (in praktijk vaak 100/150 meter) te weinig zijn. Wil je er een met langer bereik? wil je een camera? wil je met warmte sensor?
hier ook van te voren gekocht. ik heb ook philips avent. handig vind ik dat hij de temp aangeeft! verder heel tevreden mee. hier wel zonder camera, omdat ik dan volgens mij hele tijd naar de kleine zit te kijken. gebruik hem wel heel veel, komt omdat de babykamer op een andere verdieping is dan de onze.