Stichting baby hope (verzameld kraammaterialen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Done, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo dames,

Ik liep net bij de plaatselijke supermarkt en daar viel mijn oog op een papier wat er aangeplakt hing op het bord.

Het ging over www.stichtingbabyhope.org
    De stichting verzameld ongebruikte kraammaterialen van vrouwen hier voor vrouwen in Afrika, India, Zuid-Amerika en Oost-Europa.
    Ik moet zeggen dat ik dit een heel goed initiatief vind want er kan in die landen vaak heel wat meer hygiëne gebruikt worden en de materialen ook!

Ik ga zelf in het ziekenhuis bevallen en heb op de site al gezien dat er vlak bij mij in de buurt ook een plekje is waar spullen naartoe gebracht kunnen worden,dus het gene wat er bij mij overblijft gaat zeker hier naartoe.

Ik vind het een mooie iets,heb zelf al mee gedaan aan moeders voor moeders (ook omdat ik zelf in de MMM terecht kwam voor deze zwangerschap en gelukkig nog net spontaan zwanger werd op het laatste moment) en vind dat ik nu straks door de resten van mijn kraampakket hier af te geven gedaan heb wat ik kon doen met de middelen die ik zelf heb.

Ik had nog nooit hiervan gehoord dus misschien zijn er nog wel meer dames die dit willen doen na de bevalling of zelfs dames met nog een pakket of pakketmaterialen ergens in huis!

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik had er van vriendinnen en mijn zus al van gehoord.

Ik heb mijn kraampakket via CZ gekregen en die hebben er een folder van bij gedaan.

Erg goede actie!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet ook in ziekenhuis bevallen dus wat ik niet nodig heb zal ik tzt ook afgeven. zit wel punt hier in de buurt zag ik

4. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook kraampakket van cz en daar zat toen ook een brief bij, ik heb het meteen ingeleverd toen ik bevallen was.

Deel Deze Pagina