potloodpunten eten... grr dikke foei

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piri piri, Feb 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Kan t 100* zeggen of juist negeren.. dochterlief vind tekenen leuk, en kan het best aardig. Ik vind het een leuk zoethoudertje en de omgeving is blij met de tekeningen.
    Tot zover positief... Madam eet de potloodpunten. Grrr ik slijp me t ongans en haar mond zit vol kleur..
    What to do ?

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Eco potloden of waskrijtjes kopen van soya
    En blijven nee zeggen

Hier stopt ze potloden niet in mond.
    Wel vingerverf daarom maak ik die zelf

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou ik niet doen. Want daarmee zeg je juist dat ze het wel mogen eten. En eten ze dus net zo goed ook normale potloden als ze die in handen krijgen!

Aiden at ook potloden. Na tig keer te hebben gezegd die potloden niet te eten en ze ook afgepakt te hebben als hij ze weer at, eet hij ze nu niet meer gelukkig. Hij weet dat het tekenen direct afgelopen is zodra hij de potloden in zijn mond stopt.

4. Kaden

Kaden Actief lid

Dec 13, 2011
    441
    0
    0
    Hier stopt ze ook viltstiften in d'r mond. Elke keer als ze het doet, dan waarschuw ik dat als ze het weer doet dat ik de viltstiften dan wegleg en doe dat dan ook. Het is inmiddels een stuk minder gelukkig.

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Even off-topic: Hoe maak je zelf vingerverf?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je zegt toch niet tegen het kind dat ze eco zijn en je blijft nee zeggen. Dat is toch prima?

7. Gism0w

Gism0w Bekend lid

Nov 15, 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Misschien een idee om dikke potloden aan te schaffen? Die lijken me minder makkelijk eetbaar en de punten breken minder snel af.
    Dat wil nog niet zeggen dat ze het alsnog mogen proeven natuurlijk dus gewoon blijven verbieden en anders gewoon afpakken als ze het weer doet.

8. Marmir

Marmir Actief lid

Sep 5, 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Misschien een leuk onderwerp voor een aparte topic. Zelfmaakspeelgoed en knutselspul.

Share This Page