Mijn meisje kan makkelijk een uur of langer zelf spelen, loop wel vaak even langs voor aandacht. Is dit gebruikelijk op deze leeftijd? Wel makkelijk.
Hier ook al vanaf het begin en nu nog! En als je er bij gaat zitten kijkt hij me soms aan van "en wat moet jij? Aandacht te kort ofzo?" Tjaaaaaaa
Hier gaat het nu een beetje komen. Kan hem nu wat makkelijker weg leggen in de box of op de grond op zijn kleed zonder dat hij gelijk de aandacht wil. Al krijgt hij ook wel genoeg aandacht van zijn broer.
Sinds ik de babygym in de box heb en ze weet dat als ze tegen de boog aan schopt, de speeltjes gaan wiebelen, ze makkelijk een uur in de box doorbrengt
Hier ook! Hij kan zich prima vermaken! heerlijk. Hij pakt ook zelf speelgoed dat om hem heen ligt. Soms verwissel ik dan tussendoor wat zodat hij genoeg variatie in zn spel heeft. We hebben een babygym met kleed eraan maar ik merk dat ik die weinig pak dus vanmiddag gaan we er een voor in de box halen.
Wisselt dus nogal. Sterker, hier heeft ze soms echt geen zin in op schoot of aandacht, speelgoed is dan veel leuker
Knap hoor van jullie kindjes! Hier een baby die liever met mama speelt dan alleen. Heel vleiend natuurlijk, maar niet hoe ik het graag zie. Vind het belangrijk dat hij leert zelfstandig te zijn en te spelen. Helaas heeft onze mop last van verlatingsangst, want zodra ik wegga huilt hij. Ik ga wel steeds verder weg zitten.
Hier een dochter van 9 maanden en die heeft zich altijd al zelf kunnen vermaken. Kan gerust een uurtje alleen spelen. Heerlijk
hier kan zl ook goed alleen spelen, altijd al gekund ook. Alleen rond sprongetjes enzo moet hij tussendoor nog even aandacht hebben, haha.
Nou, een uur redt onze dochter nog net niet denk ik, maar het zit eraan te komen. Dit is eigenlijk pas sinds een paar weken, daarvoor was het na een kwartier echt brullen om aandacht
Hier sinds een maandje of 8 dat ze zelf speelt/kruipt etc, maar ben er toch wel stiekem altijd bij om dingen uit te leggen en te zorgen dat ze zich niet bezeerd met het staan/lopen
Ik kan je zeggen dat mijne erg druk is en toen indd kon ze zichzelf vermaken vri lang. Later werd het steeds minder. Nu is het verbonden aan bepaalde tijd. Middag ze is het lastigste omdat ze slaapt 1 keer uurtje. Maar na maaltijd 18.00-20.00 kam ze gewoon zelf op en neer gaan en zich vermaken tot ze echt kopot is Het is echt kwestie van karakter plus leeftijd. Het zal steeds veranderen