Hai, ik heb een vraagje. Wij kopen een goedkope babykamer (ikea) en willen deze graag wat opleuken met teksten. (bv op de commode "kleertjes, rompertjes, luiers) Deze teksten willen we in het zwart aanbrengen, maar het liefst niet schilderen maar dmv stickers. Nu had ik op internet wel al een site gevonden waar je ze kon bestellen, maar dat vond ik nog best prijzig. Zou je dit niet zelf kunnen maken? Printen en/of knippen ofzo.. Wie heeft hier ervaring mee of ideeën over? Alvast bedankt, Taliaa
je kunt ook leuke letters kopen bij een hobby winkel is ook erg leuk als je ze een beetje speels op plakt
Vroeger had ik wel ergens stickerpapier, maar geen idee meer waar je dat vandaan haalt..Printen kun je idd dan gewoon op dat papier doen, wel zorgen dat het aan de goede kant komt natuurlijk, maar dat is niet zo moeilijk als je je printer kent. Ik zou even in de hobbywinkel vragen, of op een hobby forum en erbij vermelden dat het goedkoop moet zijn
wij hebben van die bordjes met de tekst luiers, sokjes kleertjes (geloof ik uit mijn hoofd) nooit gerbuikt voor vergoedinkje kan je ze wel overnemen...als je geinteresseerd bent mag je me wel pben...
bij de bouwmarkt verkopen ze ook verschillende kleuren plakplastic op rolletjes, bv. rood, geel, groen, blauw en wit. uit kleurboeken (of kleurplaten uitprinten via internet) kan je dan allerlei leuke plaatjes knippen en dat overtrekken op het plakplastic................ voilà, eigen gemaakte stickers
Bij de pipoos kun je flesjes kopen waarmee je stikkers kan maken zo heeft me zus een hele mooie raamstikker gemaakt voor Daan zijn geboorte en nu maakt ze er vaak nog wel een om eens wat anders op zijn raam te plakken echt hartstikke leuk om te zien en te doen
Volgens mij kan je ze gewoon bij elke bouwmarkten krijgen of misschien bij de Hema, daar heb je ook vaak van die leuke kinder dingetjes, succes
@ all, dank je wel voor de tips. Zal dit weekend eens gaan kijken! @nikkie, dank je voor het aanbod! maar wij willenj juist graag stickers omdat je die er weer af kunt halen (kast etc gaat mee door naar de evt volgende kamer). Mocht het nu niet lukken met stickers, dan pb ik je graag Liefss, Taliaa
Bij de zartemarkt in beverijk zit een stickerkraampje. daar kan je alles wat je wilt bestellen, en hij maakt het voor je! Nu hebben wij zulke teksten op de deuren in huis: toilet, bedroom etc. Ik geloof dat ik nog geen 10 euro kwijt was voor 6 stickers! Maar zie dat je in Eindhoven woont..mmm..beetje ver weg, maar ik weet niet of er bij jullie ook zoiets in de buurt zit? kus miek
juffie81 zoekt nog een leuke hobby.............. misschien komen jullie er samen uit en kan zij zich voorlopig storten op het ontwerpen van stickers