Hoi meiden! Net belde ze van mijn werk. Of ik secretaresse wil worden van een andere afdeling. Lijkt me erg leuk, maar ik word dan toch onzeker of ik dat wel allemaal kan. Of het me wel lukt.... Ik voel me vaak onzeker en durf niet vaak alles te zeggen...dus op zich niet de kwaliteiten die een secretaresse moet hebben eigenlijk.... Daarom twijfel ik! Help me even....
meid dit is een kans, en die krijg je waarschijnlijk maar 1 keer. alles valt te leren denk ik maar zo. je moet je er natuurlijk wel goed bij voelen, is dat niet zo, moet je het niet doen. succes
Jouw werkgever vraagd jou niks voor niks..... Zal er voor gaan. Je leerd er ook een hoop van en er is toch altijd wel iemand in de buurt die jouw dan wilt helpen...
Onzekerheid is een slechte raadgever. Misschien onderschat je jezelf. Ga eens op je gevoel af... wat was het eerste gevoel wat er bij je opkwam toen ze dat vroegen? Misschien begon je daarna te twijfelen? Eerste gevoel is altijd goed! Succes met je beslissing!
net at de andere meiden al zeggen .....ze zullen het wel niet voor niks aan jou vragen ...waarschijnlijk ben je een keigoede secretaresse
doen! als je niks doet (nee zegt) blijft alles zoals het altijd was, er verandert niks. als je het wel doet, zal het waarschijnlijk in het begin enorm eng zijn, alles is nieuw, en spannend. maar je moet jezelf dat duwtje geven. als je dit doet en het gaat je goed af, krijg je zelfvertrouwen, en je zult zien dat het goed gaat. ze vragen dit niet voor niets aan jou. gun jezelf nou zo'n leuke verandering
misschien ,mag je wel een proefperiode nemen als je t niks vind ga je weer terug naar je oude functie!
Ja ik denk dat ik wel doe....ik wil eigenlijk nog wel eerst een paar dingen weten. Ik moet eerst wachten tot vanmiddag, want ik moet dadelijk dan op een andere dag gaan werken en ik moet even kijken of mijn moeder dan wel op kan passen. En misschien dat ik dan even naar het werk rij omdat ik wel een paar dingen wil weten en het praat iets makkelijker dan door de telefoon. Of vinden jullie dat raar als ik opeens op het werk verschijn om erover te praten?
Lijkt mij ook logisch, zij komen met een aanbod, jij hebt vragen.... is niet meer dan normaal toch? Niet zo onzeker zijn! Kansen zijn er om met beide handen aan te grijpen en net als Tweeling zegt; anders vraag of je een proefperiode mag... Succes!
als je het eng vind om opeens te verschijnen, bel je even op van te voren dat je opzich positief staat tegenover het aanbod, maar nog wel een paar vragen hebt, en dat je vanmiddag graag even langs komt om er over te praten.
Als je het leuk vind moet je het doen, en idd ze vragen je niet voor niets. is een teken dat ze vertrouwen in je hebben. Denk dat het een mooie kans is !
Ja ik ga vanmiddag even langs. Maar ik moet mijn dochter wel meenemen want ik heb dus echt geen oppas. Mijn moeder moet werken tot 3 uur, dan kan ik haar bellen om te vragen of ze voortaan op een andere dag kan oppassen en dan moet zij meteen weer weg. Is dat dom als ik met mijn dochter aan kom zetten? Nou ja eigenlijk niet toch? Hun willen perse vandaag een antwoord omdat er morgen een fotosessie is en daar moet dan iedereen op staan, beetje raar hoe dat nu gaat maar goed. Ik heb ook niet echt tijd gehad om er over te denken. Ik zit nu even rustig, mijn dochter ligt in bed, vanmorgen belde ze en toen moest ik eigenlijk weg. Babyzwemmen met mijn dochter. Toen snel naar de winkel, ondertussen mijn man gebeld wat hij er van vond. Dus nu ga ik even kijken wat jullie ervan vinden Dus ja ik kan er ook niets aan doen dat mijn dochter mee gaat vanmiddag toch?
Nee joh, ze weten het toch ook dat je een kind heb en dat je niet zomaar van huis bent? Ik zou er zelf heel normaal over doen dat ze mee is, dan hebben ze helemaal geen reden meer om het raar te vinden. Enneh, je kan het best hoor, anders vragen ze je echt niet.