Relatieringen, waar goedkoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn vriend en ik willen graag relatieringen kopen.
    Nu willen we nog niet trouwen, pas over een aantal jaar, en DAN willen we echt mooie trouwringen.
    Dus nu relatieringen...
    Waar zijn ze eenbeetje goedkoop?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier bij de juwulier hebben ze zilver titanium staal enz. de zilveren zijn 35 euro per paar

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    kijk eens bij lucardi
    daar heb je ook vriendschap ringen en relatie ringen,

daar zijn ze volgens mij niet echt heel erg duur

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    of bij een turkse juwelier, daar zijn ze vaak ook goedkoop

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja bij lucardi ...maar wij hebben ze toendertijd bij de gewone juwelier gekocht ....en ze waren niet duur ...

6. Niet meer actief

bij Lucari hebben wij een paar jaar geleden ook onze relatieringen gekocht. Ondertussen zijn we al bijna 2 jaar getrouwd. Maar bij Lucardi hebben ze heel veel keuze, en helemaal niet duur.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke....maar ff een tripje naar lucardi dus ;)

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ook ik sluit me bij lucardi aan :D

Heb onze ringen daar toen ook gekocht en zijn nog steeds erg mooi
    ondertussen is er ook een trouwring aan mijn vingers bij gekomen maar hebben onze vriendsschapsring beide ook nog steeds aan de vinger zitten :D

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben onze trouwringen speciaal laten maken naar eigen ontwerp bij juwelier Koek, echt geweldig :D en geweldig betaalbaar!
    ik denk dat ook relatieringen daar goed betaalbaar te vinden zijn!
    zie http://www.juwelencentrum.nl/jwc/ voor adresgegevens enzo. wat er op de site staat is bij lange na niet wat ze allemaal verkopen of kunnen maken. echt enorm veel keus.
    ik weet het, de website ziet er erg goedkoop uit, maar ze verstaan echt hun vak, mensen komen echt vanuit het hele land erheen!

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier hebben wij ze ook vandaag. Zelf laten maken naar eigen ontwerp. Ze zijn heel mooi geworden. Ze hadden ze eerst alleen helaas in de verkeerde maat gemaakt en toen we ze daarna opgestuurd kregen waren ze bij mijn man de gravering vergeten. Verder zijn we erg tevreden!

11. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Wij hebben ze in Italië gekocht, bij een kraampje aan de weg :D Waren samen € 12,- maar we hebben er nog wat af weten te krijgen dus waren uiteindelijk voor 2 ringen € 8,- kwijt :D En ze zijn nog mooi ook :)

Maar als je de reis erbij rekent kun je inderdaad beter naar Lucardi ofzo :D

12. Niet meer actief

ik heb onze trouwringen trouwens gekocht bij http://www.allcladdagh.com
    De betekenis vonden wij echt supermooi.
    Hier een stukje van wikipedia over de claddagh:

De Claddagh-ring is een traditionele Ierse vriendschapsring. Het bestaat uit een gekroond hart, dat door twee handen wordt vastgehouden. Het hart staat voor liefde, de handen voor vriendschap en de kroon voor loyaliteit. Aan de manier hoe mensen de ring dragen, kun je zien of de drager verliefd, verloofd, getrouwd of alleenstaand is. - Aan de rechterhand met de punt van het hart naar je toe betekent dat je verliefd, - Aan de linkerhand met de punt van het hart van je af betekent dat je verloofd bent. - Aan de rechterhand met de punt van het hart van je af, betekent vrijgezel. - Aan de linkerhand met de punt naar je toe, dan zeg je dat je gelukkig getrouwd bent.

13. wij willen ook ringen, en ik heb toevallig vandaag er een bestelde catalogus over binnen gekregen.

jalea en Wup, de exacte prijs hoef ik niet te weten, maar geef eens een prijsindicatie voor de gemiddelde trouwring?
    op de site site zie ik ringparen van E900. dit vind ik niet echt goedkoop.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die van ons waren 600 euro ongeveer. Zijn vrij brede ringen en ik heb er 3 diamantjes in. Onze ringen zijn wit goud/geel goud/wit goud en bij de ander andersom. Er is een klein stukje uit de ene ring gehaald en er bij de ander ingezet. Er is dus een klein stukje andersom qua kleur als de rest (snap je?) We hebben ze van een merk toen gezien bij een juwelier (zonder diamantjes) en daar waren ze 1000 euro. Scheelt dus nogal.

Anders zou je even op hun site moeten kijken, Staan heel veel mooie ringen op. Hij heeft veel aparte ringen...

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je woont in brabant zie ik, rij eens naar Antwerpen zou ik zeggen.

16. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij waren totaal 450 euro kwijt voor 2 trouwringen! ja dat lees je goed, totaal! het was volledig naar eigen ontwerp (combinatie van mat geelgoud met een witgoud band in ijsmat in het midden, bolle binnenkant wat heel fijn draagt, en mijn ring smaller dan die van mijn man (die uiteraard veel grovere handen heeft). keurig gegraveerd, was ook ruim op tijd klaar, en super service (we kunnen altijd ff afspraak maken voor een gratis opknapbeurtje voor de (ijs)matte afwerking, levenslang!)
    het zijn echt prachtige ringen, en die prijs was gewoon echt schrikken zo goedkoop!
    ze maken overigens ook 'merkringen' na, waardoor je een duur ontwerp veel goedkoper hebt. wij hebben ons suf gezocht naar trouwringen en ook alle dure merken bekeken maar ook daar konden we niets vinden wat ons aansprak. wij wilden iets bijzonders maar niet te ingewikkeld/druk, omdat je de ringen wel levenslang draagt en er niet te snel op uitgekeken moet zijn, vonden wij. nou dat is gelukt :D
    uiteindelijk wil ik nog eens voor ieder kind er een steentje in laten zetten, dat vonden we wel mooi symbolisch. en daar hebben we dus mee gewacht totdat er kindjes zouden zijn

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Gold Fashion in Hamont (belgië) http://www.goldfashion.be/

2 brede goud met witgouden ringen, gegraveerd met onze namen; 360 ongeveer...(mannetje heeft dan ook de grootste maat die ze hadden!) daarom nog zo 'duur'!
    Zat geen steentje in bij ons, maar als we volgend jaar (waarschijnlijk) trouwen, wil ik geen nieuwe aparte ringen, maar laten oppoetsen en bij mij twee steentjes erin! :D

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wil je je vriendschapsringen ook als trouwringen gebruiken dan ?

wij hebben echte unieke trouwringen die heeft niemand anders ...op mijn ring is mijn man zijn vingerafdruk gegraveerd en mijn vingerafdruk op zijn ring ze waren rond de 800,- euro geloof ik

19. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hallo, wij hebben ze besteld op www.desieraderie.nl ze hebben zowel goud als zilver en niet duur en een snelle levering.
    Misschien dat je er iets aan hebt.

Liefs Henriette

Deel Deze Pagina