jij; ''Hee liefje, kom je boven ?'' man; ''Ja wat is er dan?'' jij; ''Ja ik ben t best zat, wil je ff strippen?'' ahah, lucky bastards die een man als vk hebben
Nou ik heb me serieus afgevraagd na mijn 2e ziekenhuisbevalling of gynaecologen nog sex hebben thuis... De hele dag aan vagina's zitten waar een GIGANTISCH kind uit komt, al poepend, kreunend en gillend. Veel bloed en slijm en weetikveelwat... Serieus ik zou geen sex meer hebben na dat aanzicht...
als dat met haken gaat wel Volgens mij gaan ze met 2 vingers de baarmoedermond naar binnen en draaien ze dan rondjes ofzo om de vliezen los te maken van de wand... Zo hebben ze het mij uitgelegd en ik ben in 2 zwangerschappen al 5x gestript... maarja om nou krom te liggen en even te kijken wat ze nu werkelijk aan het doen zijn en hoeveel vingers e.d. vond ik ook wel wat ver gaan
Haha, jaa.. werk en prive gescheiden houden . Ik zou het vragen de volgende keer. @sadieraven; ik snap die haak ook niet helemaal. Wel met vliezen breken dat ze met een lange haak erin gaan om die te breken. Strippen gebeurde bij mij ook toch echt alleen met de vingers.
Hahaha ja maar dat bedoel ik en niet letterlijk een haak hoor maar dat ze idd kromme vingers maken om langs de vliezen te kunnen. Bij mij 2x gedaan in 1ste zwangerschap... Dacht echt wtf was dat het?