Jaloezie

Discussie in 'De lounge' gestart door Atlantis, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een "probleempje" waar ik me een beetje voor schaam... :oops: Sinds een paar weken ben ik verschrikkelijk jaloers. Eerder had ik daar nooit echt last van. Ik vond mijn vriend natuurlijk altijd al wel een heel mooie man, maar nu voel ik me daar niet meer trots over maar dus jaloers. Ik zie overal beeldschone vrouwen en meisjes die er ongetwijfeld eerder ook al waren maar die me toen gewoon niet opvielen. Ik ben bang dat ik niet kan concurreren met die anderen. Niet dat ik me echt lelijk voel, maar opeens is zwanger synoniem voor onaantrekkelijk ofzo... Ik voel me niet hip en niet grappig, avontuurlijk, sexy etc. etc. Mijn vriend is overigens erg lief hoor; hij zegt dat hij me beeldschoon vindt, maar toch... :cry:

Het zullen de hormonen wel weer zijn. Ik word er in ieder geval niet leuker op, want ik kan ontzettend tegen hem aan zeuren en klagen. Als hij gaat stappen met z'n vrienden neem ik me voor het leuk voor hem te vinden, maar als hij weer thuis is breng ik het gesprek binnen de kortste keren weer op mooie vrouwen met wie hij gepraat heeft :evil: (hij is nou eenmaal lang en donker en -zo objectief mogelijk ;) - echt wel knap; het was altijd al zo dat er veel meisjes op hem af komen). Ik kon me eerder nooit voorstellen dat hij vreemd zou gaan, maar nu doemen de verschrikkelijkste beelden voor me op :rolleyes: .

Herkent iemand dit?????

Liefs.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ach meissie toch! Ik heb er dan wel geen verstand van omdat ik nog nooit zwanger ben geweest, maar ik neem aan dat je vriend het allertrotst is op zijn mooie meid! Juist vrouwen die zwanger zijn stralen mooi! Hij zal het je vast niet kwalijk nemen dat je hormoontjes met je spelen en je een beetje jaloers bent! Probeer een beetje vertrouwen in hem te hebben, hij zet jullie heus niet op het spel voor iemand die niet zwanger is! Jij draagt jullie kindje, dus hij is waarschijnlijk helemaal in de wolken van jou! Probeer trots op jezelf te zijn! Trots op je mooie buik! Dan straal je dat ook uit en blijf je de meest aantrekkelijke vrouw voor je vriend!

Ik hoop dat je hier weer een beetje minder onzeker door wordt!

Liefs,
    Marian

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb het ook hoor, en mijn vriend geeft me geen enkele aanleiding dat ik zou moeten denken dat hij vreemd zou gaan, maar omdat ik zelf nu niet helemaal op mn mooist ben, heb ik het gevoel dat hij dat nu ergens anders moet zoeken...

dit denkt hij natuurlijk helemaal niet... maar dat komt door mn eigen onzekerheid, en dan zeg ik ook dagelijks, dat hij zeker andere meisjes veel knapper vind dan ik, of dat ik m zag kijken naar iemand anders... echt zo belachelijk!!!
    en hij blijft dan ook echt ene lieverd en zegt dat ik de mooiste ben, met zn kindje in mn buik...
    en inplaats van dat ik dat leuk vind... denk ik: ja dat zeg je alleen maar... en ondertussen !!

ik denk dat het ligt aan onszelf, omdat we nu niet helemaal onszelf zijn zeg maar... en dus onzeker.
    ik probeer me dr vanaf te zetten, en me zo leuk mogelijk te voelen... door mezelf lekker te vertroetelen met allemaal cremetjes, en leuke kleding enzo hahaha... dit alles heeft meer met ons te maken dan met hem... die arme schatten zouden ons heus niet pijn doen, zeker neit in deze tijd... toch :D

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm hier ook eentje :p

Precies wat Saraah zegt mijn manneke geeft ook totaal geen aanleiding dat ik zoiets zou moeten denken. En hij werkt fulltime en daarnaast luisterd ie naar het "gezeur" van mij hehe dus hij heb er ook helemaal geen tijd voor!!

Maar toch is er een angst dat hij andere dames aantrekkelijker vind dan mij op dit moment. Ik denk zelf dat het bij mij te maken heeft met het feit dat ik zelf op het moment helemaal niet zeker ben over hoe ik eruit zie enz.

Maarja nog ff tegaan en dan is alles weer een nieuwe uitdaging ;)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm voglens mij si dat vrij nrmaal

hoop vrouwen voelen zich dik en lelijk

terwijl mannen juist vinden dat zwangere vrouwen extra aantrekkelijk zijn :)

ben toch benieuwd wat daar voor precieze reden achter zit
    de onbewuste reden zegmaar :)

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Ik baal er wel van maar ben bang dat ik me bij jullie moet aansluiten.
    Echt irritant hoor !! Er is geen aanleiding toe en toch is dat gekke gevoel er. Zullen idd wel de hormonen zijn. Zou dit de hele zwangerschap zo blijven of gaat het eerder over ?? Ik hoop dat het snel voorbij gaat.

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben van nature erg jaloers altijd al geweest mijn man is dan ook een echte knapperd he ;)
    maar tijdens mijn zwangerschap was het nog veel erger zijn inderdaad de hormonene denk ik

groetjes talia

8. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik sluit me bij jullie aan ben nu ook jaloers. Vooral wanneer me vriend met zijn vrienden soms ergens wat gaat drinken. Ik ben zo bang dat hij iemand tegen komt die hij leuker dan mij vindt. Terwijl me vriend daar in tegen elke keer tegen me zegt hoe leuk hij me vindt en dat hij heel blij is dat hij papa wordt.

9. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wat vreselijk herkenbaar!
    Ik weet ook dat mijn man me nooit zou bedriegen, maar toch... Pffff...
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik het niet tot nauwelijks, maar deze keer... Word soms gewoon gek van mijzelf :(

Deel Deze Pagina