Hallo allemaal, De laatste tijd ben ik echt dol op smoothies. Nu vraag ik me af hoe je zoiets zelf maakt en of iemand misschien een lekker recept voor me heeft? Alvast bedankt, groetjes Chanel
Hoi Ik maak ze soms zelf. Ik gebruik meestal verschillende soorten fruit, een scheut yoghurt (hoeveelheid naar smaak) en een beetje sinasappelsap en dan blenden maar! Gewoon lekker mixen met het fruit, wat je zelf lekker vind! groetjes
Ik maak zelf vaak een aarbeiensapje. Verse aardbeien met sinaasappelsap (vers geperst) in de blender, heerlijk! Met banaan erbij is het nóg lekkerder! Als het warm weer is is het 't lekkerst.
Ik maak ook veel van die sapjes. Gewoon wat fruit bij elkaar, beetje yoghurt, melk of kwark erbij en blenden maar! De ene is lekkerder dan de andere, mijn favoriet is wel: peer, kiwi, banaan, beetje vruchtenkwark en yoghurt,mmmmmm
Hmmmm klinkt lekker allemaal, nou, aangezien ik een blender heb ga ik dat binnenkort ook maar eens maken
Vandaag ook lekker een smoothie gemaakt met yoghurt, banaan, kiwi, sinaasappel, en sisi smooth smaakte heerlijk
ik maak ze ook wel eens... of banaan met yoghurt en blenderen. of aardbei met yoghurt. of banaan, kiwi met sinasappelsap of ipv sinasappelsap yoghurt. je kan gewoon het fruit nemen wat je lekker vind... groetjes babs
Hallo allemaal, Bedankt voor de tips. Ga jullie recepten heel snel uit proberen. Krijg er echt heel veel trek in. Alleen welke soort yoghurt gebruiken jullie? Groetjes.
Bedankt voor de tips allemaal. Ga morgen naar de markt vers fruit kopen en natuurlijk ook yoghurt. En daarna aan de slag met de blender!