Sorry, toch maar een nieuw onderwerp, ondanks dat er al 1 loopt over apps. Ik zoek leuke apps voor mn dochtertje. Welke hebben jullie en wat houdt het precies in?? O voor android trouwens..
ik heb voor mijn zoontje woezel en pip dit zijn een 4 tal spelletjes en als hij die "gehaald" heeft mag hij een "sticker" uitzoeken op de telefoon, eerst is het memory, daarna gaat het door naar zoek alle rode of groene dingen tussen verschillende kleurtjes en tel de snoepjes ( dan moet je ze aantikken ) en daarna moet hij silouetten ofzoiets van woezel naar woezel zelf slepen, en van pip naar pip etc etc verder speelt hij ook met talking rex de zapeling app heb ik er voor hem staan en dora,
itsy bitsy spider old macdonald lola's abc sound touch bobo app (zeker het tellen door aan te tikken 1,2,3,4,5 groot succes) & balloonimals doen het hier allemaal goed. Zappelin app vind ik persoonlijk waardeloos. Ze kijtk er wel 5 minuten zandkasteel op, maar dan is de lol er weer vanaf. Bumba app... duur die weinig kan. En ik word gek van de geluidjes. Rompompom is ook leuk met tekenen etc, maar ja, daar is mijn dochter echt nog te klein voor om echt te doen. Ze opent hem wel en kan er ook best wel even mee zoet zijn.
sorry dames, heb er nog even bijgezet, dat het voor android moet zijn. Volgens mij is zappelin alleen voor i phone he??
Er is zo'n hele leuke app met zo'n katje.. die zegt alles na wat ze zegt.. mijn zoontje vind hem helemaal te gek.. weet alleen zo niet hoe die heet.. staat bij mn vriend op de foon en die is niet thuis..
Thijmen vindt deze leuk: - kids paint - puzzle time - dora memory - kids doodle - kids socks - kids connect the dots - kids shape puzzle - art of glow - memory smurfs - coloring dora / winnie the pooh / toy story - memory toy story
op de Ipad is dat zappelin idd, sneezies, baby dj, lola's abc, Bumba color wall, tap the frog, timegeeks, balloonpop en more grillin' vooral cookies bakken die is echt geweldig.
ik heb voor de android: kid coloring kid touch kids musical toys kids doodle shapey lite piano perfect sing sing together steamy window
Ik heb nu zo'n pratende hond erop. Wat een lol. Lars laat zijn treinen aan hem zien. En die hond herhaalt wat hij zegt. Dus Lars zegt steeds uhuhh jahaaa zei ik toch. Vraagt hij aan die hond hoe heet jij. Dus die hond herhaal het. Waarop Lars weer antwoord met Lars! Hij heeft niet door dat hij tegen zijn eigen stem praat.
Mijn moeder heeft voor mijn zoontje woezel en pip er op staan en een pratende leeuw! Groot succes! Mijn zoontje wil nu steeds vaker naar oma..maar dan vooral om de Ipad!
Itsy Bitsy Spider (Duck Duck Moose)!!!! Ik heb zelf een Iphone, maar heb even gekeken en hij is er ook voor android. Je hebt van Duck Duck Moose ook andere apps, zoals Old McDonalds en The wheels of the bus. Mijn zoon vindt ze alle drie geweldig, ze zijn echt heel leuk gemaakt. We hebben ook nog Talking Tom, Ben de hond en Lily de fee. Die zijn hier ook favoriet.
Ik heb ook voor Lars angrybirds, birdsland, blastmonkeys en bubble blast gedownload. Woezel en pip kan ik niet vinden in de market. lijkt me wel erg leuk...
ik kom even tussendoor, ik heb begrepen dat er een app is voor kids dat als ze ergens op drukken er niets geactiveerd word maar dat alles dan een geluidje geeft inplaats dat whatsapp open gaat bijvoorbeeld, weet iemand welke dat is???? on topic: kidz art babybutton balloonmaker piano slimme ding van mij schuift zo de vergrendeling van de samsung galaxy 2 en gaat naar haar eigen app, oeps