Birkenstocks of nikes sportschoenen. Heb soms mn (platte) laarzen aan, maar dat loopt lang niet zo lekker.
vorig jaar ecco sandalen gekocht, zien er niet uit, maar lopen als een tierelier. Dit was ook puur voor op mn werk.....
Worden gewone schoenen niet heeel snel vies? Ik ben iemand die crocs echt mega mega lelijk vind, maar het lijkt mij zoveel makkelijker. Ik moet straks dagelijks de mensen gaan wassen, wonden verzorgen, ik zal met prikken bezig zijn.. Zou het zo zonde vinden als ik ecco's zou kopen bijv en bepaalde vlekken krijg je er gewoon niet meer vanaf.
Werk als kraamverzorgster. En loop altijd op sneakers. Maakt niet uit welke, zolang ze maar lekker zitten, en er nog een beetje leuk uitzien.
ik heb nooit last met douchen en zo hoor! het is niet dat ik zelf meedouche. Er spettert natuurlijk wel water, maar dat geeft niet echt vlekken of zo. De meeste van onze afdeling liepen wel op gemakkelijke sandalen trouwens...... ( het nadeel van sandalen is wel dat als je met tilliften werkt en zo, dat je niet tegen je tenen aan moet rijden, want dat doet zeer!!)
in mijn tijd waren de birckenstocks voor de eerste keer hot en later had ik wolky's . Zou nu weer voor Birkies gaan. Had altijd megaveel pijn in mijn rug als ik eens op gewone schoenen werkte. En dat kleedhok maar meuren van al die stinksandalen die iedereen liet staan omdat ze er niet mee naar huis gingen!!!
Ok, birkenstocks ga ik maar eens bekijken op internet.. Ik wil alleen geen open schoenen, maar ook geen hele warme schoenen. Ik heb snel last van mijn rug en benen en het moet dus wel echt goed lopen.
zomers de birkenstocks en in de winter de wolky's en idd een tillift miet je niet op je tenen krijgen in de birckendtocks maar dat heb ik ook met de rolstoelen waar achter van die extra kleine wieltjes zitten.
Ik zweer bij Wolky's!!!! Ik had eerst die (lelijke) sandalen, liepen heeeeerlijk, later gewoon de leuke dichte.
Zijn crocs ook goed voor je houding? Omdat ze zoveel gebruikt worden in de zorg? @Bapsie, van welk merk zijn die klompen?