Binnenkort zijn de ouders van mijn beste vriendin 30 jaar getrouwd. Ze geven dan een grote bbq voor alle vrienden en familie. Maar ik heb echt geen idee wat ik ze moet geven, zelf willen ze niks hebben maar dat is natuurlijk niet mijn bedoeling. Heeft iemand een leuk, betaalbaar idee?? Misschien een mooi bloemstuk laten maken? Ik weet het echt niet...
Bloemen zou ik niet doen, maar wel een bon voor een arrangement, bv. een eventbon of wellnessbon. Of houden ze anders van wijn of andere alcohol, want anders zou je daar een leuk pakket van kunnen maken.
Oh ja een wijnpakket is ook leuk!! @macy, het zijn lekkere no nonsens mensen, gezellig, houden van lekker eten en drinken, heel gastvrij ik kom er al sinds tienerjaren over de vloer dus ik ken ze erg goed en weet dat ik ze met een 'duur' kado niet perse blij maak. Maar ik vindt het moeilijk een origineel, betaalbaar kado te bedenken. En ik vind een bon iets te makkelijk eigenlijk.
Wij hebben voor schoonouders een soort glazen hart besteld met daarin hun namen en 30 jaar getrouwd erop. Ze waren er heel erg blij mee en staat te pronken op hun tafeltje.
Lekker likeurtje, lic. 43 of een limoncello of iets anders. Twee mooie likeurglaasjes en wat kaasjes erbij. Volgens mij kun je daar een Bourgondiër wel blij mee maken. Of een bon voor een wijnproeverij. Moeilijk omdat ik ze ook niet ken natuurlijk..
Je kan ze ook een uitnodiging geven om een keer bij thuis te komen eten! Als jij daar al heel lang thuis komt is het misschien leuk om ze te "verwennen" met een lekker etentje en een drankje. Je kan je vriendin er ook bij uitnodigingen!
ik blijf een boompje met muntjes erin hangend erg leuk!!!! heb ook wel eens gezien dat het was bevestigd aan een kinderparaplu onder het mom 'het regent geld'
Wij hebben zon uithangbord van gietijzer gegeven met de naam van hun erop, dus die je bij de deur hangt, hoe heet dat.. naambord??