Zoals de titel al aangeeft zijn mijn man en ik nogal moeilijke eters en daardoor ook vaak inspiratieloos qua recepten. Wij houden in elk geval niet van: paprika champignons mais courgette tuinbonen vis Iemand lekkere recepten zonder deze ingrediënten? Ben overigens ook geen echte keukenprinses, dus recepten waarbij je uren in de keuken moet staan gaan het ook niet worden hihi.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/608524-plaats-hier-1-succesrecept.html ...hier staat misschien wel wat tussen
Als je een recept ziet, gewoon het ingrediënt dat je niet lekker vindt weglaten of vervangen voor iets anders? Maar ja, dat kan min of meer alleen wanneer je een beetje creatief bent met koken. Lust je voor de rest wel alles? Want de ingrediënten die je opnoemt, dat vind ik eigenlijk niet echt een heel lange lijst ofzo.
Je kan allerlei stampotten maken: spinazie, broccoli, boerenkool, zuurkool, wortel/ui of rucola. Pasta bolognese of spinazie lasagna. Allerlei soepen. Pompoen, tomaat of prei. En onze nasi bevat bv brocolli, wortel, ui en kip. Genoeg keuze lijkt mij 😊
Je kan inderdaad gewoon van alles maken, ik lust oa ook geen champignons en paparika, koop dus behalve soep groenten en bami pakket geen voorgesneden groenten. Gewoon zelf maken. Zoek eens op Jamie Olivier. Bijv een simpele pasta met gehakt.
Lastig he! Ik hou niet van: Soep Groentes (eet ze wel , maar slechts 3 hapjes) Tomatensaus Gemarineerd vlees Sausjes Salades met sla Dus lees hraag mee voor inspiratie
Bonenstoofpot met Catalaanse worstjes - Recept - Allerhande - Albert Heijn Wittebonenstoof met worst - Recept - Allerhande - Albert Heijn Twee hele simpele en lekkere stoofpotten, klaar in een kwartiertje