Leuke taarten! Ik maak meestal alleen taarten met verjaardagen, tja de eersten waren niet zo best maar die sneed ik gewoon al aan voordat de visite kwam hihi. De smaak was verder prima. Soms maak ik wel een taart tussendoor maar dat komt mssn 3 a 4x per jaar voor ofzo. En dan breng ik een stukje bij de buurvrouw, een vriendin, ik geef het mee naar de gastouder etc.
Even terug komen op dit bericht. Kun je zo'n baby echt kant en klaar kopen bij Jamin? (of ergens anders) want ik kan dit nergens vinden. En een mal kopen voor 1 X gebruiken wordt echt te duur....
Sorry ik kwam terug op mijn eigen bericht maar zonder de foto lijkt het raar idd. Ik bedoel dus een baby van marsepein /fondant. Daar zijn genoeg mallen van te koop maar is het ook te koop dat de mal al gebruikt is zeg maar. Dus een marsepein figuur ve baby....
Ik maak ook alleen maar taarten met verjaardagen of speciale dagen verder niet eigenlijk. De eerste waren idd niet echt super mooi en nu vind ik ze prima voor een thuis taart haha.
Wie heeft wel eens een taart met Oreo-vulling gemaakt? Ik heb de milka reep met oreo net ontdekt en vind dat zo lekker. Het lijkt mij ook lekker in een taart, iemand ervaring? En botercreme dan mengen met fijn gemaakte oreo koekjes? Wat is dan lekker om mee te combineren? Vind het wel spannend om iets nieuws te proberen voor een groep met veel mensen die ik niet ken maar lijkt me zo lekker. Andere leuke (maar bij niet zoveel tijd) en daarom liever niet te moeilijke suggesties voor de vullling van een roze babyshower taart zijn ook welkom!
Ik heb weleens oreo door de bc gemengd. Was lekker hoor. Ik had het gecombineerd eerder met een laag slagroom, manlief houdt van een laag slagroom in de taart haha
Ja botercreme gewoon mengen met een paar! oreo koekjes die geschaaft/gehakt of fijngemalen zijn. of witte chocomousse maken en een beetje rode kleurstof of rood fruit ( of kleiiin beetje sap) erbij Chocolademousse, makkelijke - DeLeuksteTaarten.nl
Of simpel een pakje kookpudding met wat aardbeien (liefst vers natuurlijk maar anders uitgelekte aardbeien uit blik) als tweede laag.
Mooie taarten dames! Ik show ook even! Vraagje: Welk merk fondant is nou echt een aanrader? Ik gebruik vaak fondant van de Boerenbond, maar die droogt snel uit. Van Funcakes blijft weer erg zacht. Bij Bouwhuis had ik ook fondant besteld, maar die plakte vreselijk.....
Ansje, heb fondant van de sligro, merk is niels de veye. Goedkoop en fijn om mee te werken. Mooie taarten dames.
Ik gebruik mix boter crème van funcakes en smeer af met genache. Qua fondant gebruik ik petinice van bakels. Funcakes vind ik veel te zacht.