Dank je. Nee 't is puur hobby hoor, al maak ik wel taarten in opdracht maar niet zoveel omdat ik m'n 'gewone' baan er ook nog bij heb. 't Is altijd een hoop werk dus moet het wel echt uitkomen.
Haha, grappige vraag. Als je van marsepein of fondant houd (zoet) vindt je dit zeker lekker ja! Qua vulling kun je er zo ongeveer in stoppen wat je wilt, je hebt dan natuurlijk wel een basis van een soort cake met daartussen 3 of 4 lagen vulling naar wens.
Heey Meiden, Ik zie hier echt super mooie taarten voorbij komen en ik wil hier graag me hobby van gaan maken, alleen ben ik dus echt een beginner. Het kriebelt al een tijdje maar ik weet niet waar ik moet beginnen.. Wat moet je aanschaffen bijvoorbeeld en waar halen jullie je producten? Is er iets als een 'basis uitzetlijstje'? Wie o wie zou mij op weg willen helpen Alvast bedankt
Je zou kunnen beginnen met een basis workshop? Dan leer je wat basisdingen, dat kan wel handig zijn. Uitzetlijstje is er niet echt, ik heb tenminste niets speciaals gehaald. Als je bakvormen, bakpapier etc hebt, dan kom je al een heel eind.
Oke bedankt voor de tips! en zoals marsepein, waar zijn dat soort dingen een beetje goedkoop te krijgen?
Oohh bedankt voor de tips, Alles is welkom qua tips. Ben lekker internet aan het afstruinen naar leuke dingetjes
De marsepein van de xenos ken ik niet (werkt die goed?), ik heb tot nu toe die van cook&co en van funcakes gehad en die werken lekker. Ik koop nu vooral bij www.taartencentrum.nl want die zit bij mij in de buurt Wat trouwens ook erg handig is, is een siliconenmatje. Kun je ook bij de xenos kopen. Daar plakt niets op.