Oeps verkeerd gelezen haha. In.mijn helloween taart zat jam trouwens en botercrame .. Lees nu dat er nog zn 1000 dingen zijn die je kunt gebruiken
Haha, dat lijkt idd wel zo!!! Hij heeft overigens wel sateprikkers in zijn hoofd en lijf! Jij misschien nog enig idee qua combi met de lemon curd?
Wat een leuke taarten komen er weer voorbij! Ik heb eindelijk even tijd om mn bruidstaarten te showen. Er ging een hoop mis,mixer ging nog stuk op t laatste moment... Maar t is gelukt. Bruidspaar ws superblij en kreeg echt onwijs leuke reacties!! Ben zelf minder tevreden,maar merkte dat 4 taarten toch teveel is voor mij om in 1x te maken.
even snelle vraag want ik twijfel. Als je vlaaivulling gebruikt die je dat in de bovenste laag of de onderste? Gek he...ik twijfel opeens dat hij in de onderste moet. Slagroom die ik altijd in de bovenste vanwege de drapperige vulling. zo denk ik ook over de vlaai..ondanks de dijkjes botercreme.
Dat maakt toch niet zoveel uit?Tegen het "doorlekken" kun je ook de biscuit besmeren met een dun laagje bc,
Ik wilde ook even mijn creaties laten zien maar ging niet helemaal zoals ik dat wilde. Foto staat ook gedraaid zie ik
Het plaatsen van de foto ging niet goed, ik wilde er meer tegelijk laten zien, maar ben nog niet zo thuis hier op het forum en hij staat er gedraaid.
Nee het taartje was gelukkig wel gelukt Oké dus 1 foto per bericht dus. Ik heb nog een mini taartje die ik zelf wel mooi vind, ook even showen dan maar Ik kijk al een tijdje mee en vind al jullie taarten zo mooi. Leuk om nu ook zelf eens wat te plaatsen
Oh oke, ja ik doe eigenlijk niks meer met de laptop. Via tel of ipad 1 foto. Kunnen jullie ook uren kijken op pinterest naar mooie taarten en daar vooral veel inspiratie van krijgen?
Ik zit ook alleen maar via de iPad of iPhone dus misschien dat het me daarom niet lukt. Ik vind het ook erg leuk om taarten te bekijken en inspiratie op te doen, over twee weken wordt mijn nichtje 1 en daar ga ik een drie lagen taart voor maken voor de eerste keer dus ben benieuwd! Ik kijk ook vaak een programma op tlc cake boss, ook erg leuk!