Mooie strik macy!! Wauw.. Hier: zoontje in bed, man werken..wat doe je dan? Fondant pakken en een roos oefenen.. Is mijn eerste grote roos, wat vinden jullie? Tips zijn welkom Kleur is trouwens donker pats maar dat komt niet goed uit op de foto omdat er geen daglicht meer is
Leuk weer allemaal Ff vraagje dat dusten hoe krijg je dat mooi?? Laatst geprobeerd maarlukte niet echt mooi
En dan gewoo erop strijken dus? Hmm toch nog eens proberen want i deed het met verf kwastje maar niet geweldig resultaat
Hoi, Mooie rozet! Mag ik vragen hoe je die maakt? is het heel moeilijk? ik ga mijn tweede taart maken met mijn zoontjes zijn verjaardag en het lijkt me leuk om die erop te doen, maar dan met het cijfer 4 Wil je mij vertellen hoe je dat doet? eventueel in pb. En wat ik nodig heb? Gr MB2005.
Oh ja jee, ik ben gewoon begonnen. Vrije fantasie. Ik heb een bloemvorm en ronde kartelvorm gebruikt. Cijfers zelf gelegd, Linten gesneden en de "stiksels" met wen prikkertje gemaakt. Niet heel veel om uit te leggen eigenlijk Mijn tweede (marsepein) biscuittaart staat mu in de oven.
Is er hier iemand bekend met ouwel op marsepein? Ik wil voor de tweede verjaardag van.mijn nichtje een ouwel taartprint op een met marsepein beklede taart leggen...Hor kan ik die het beste vastplakken? Zat zelf te denken aan gezeefde jam...
Meestal zit er bij een ouwel print een gebruiksaanwijzing. je kunt m gewoon met een heel klein beetje water plakken volgens mij
Ik doe het ook gewoon met een verfkwastje. Als je het goed doet wordt het wel mooi hoor Deze vlinders heb ik ook gedust
Leuk die borsten! Met die piercings, auw.. Hier net alles aan kant en de taart is, op wat kleine details, klaar. Ik heb hem nu in de koelste kamer gelegd en hij moet morgenavond om half 8 mee... Of is het beter om hem in de koelkast te leggen? Maar hoe?
Ik zou niet met jam of water gaan werken, ouwel kan niet zo goed tegen vocht. Gewoon kijken of je mp iets plakkerig is van zichzelf. Tenminste zo heb ik het een keer gedaan en dat werkte goed. Ik zag met Google ook de tip langskomen om het met een heel dun laagje honing te doen, dus misschien kun je daar wat meer? Succes!