prachtige crea's allemaal. Pas geleden mn eerste taart gemaakt, hiervoor deed ik alleen cupcakes. Ik wil van het weekend een taart maken voor kerst, wordt een soort winterlandschapje. Zal hem wel showen als hij klaar is.
Ik maak verschillende kleuren botercreme die ik dan weer om en om in de spuitzak doe...soms ook een gekleurde gelstreep in de spuitzak. Ziet er gezellig uit. Wat een mooie taarten hier trouwens.!!
dat lijkt mij lastig zeg om die botercreme om en om te doen. Ik vind het al een gedoe om die bc uberhaupt in een spuitzak te krijgen haha.
deze heb ik gisteravond gemaakt, voor mijn nichtjes met kerst Misschien dat ik er nog een kerstmuts op zet als ik daar nog tijd voor heb deze week. Voorlopig staat ie in de vriezer te wachten
Ik heb iemand gevonden die de verjaardagstaart wil maken als onze dochter 2 word. Heeft iemand nog een heel leuk idee voor haar taart? Ik dacht aan woezel en pip, nijntje of bumba, maar het mag ook totaal iets anders zijn. Vind het erg leuk als het wel echt roze is.
Persoonlijk, maar dat is echt persoonlijk, vind ik gewoon "fantasie" taarten leuker dan thema taarten... De taart op mijn avatar was de verjaardags taart voor mijn dochtertje. ff googelen anders om een beetje inspiratie op te doen?
hello kitty??? Dan heb ik wel een foto voor je van de taart van ons meisje. Dat was een ballerina kitty.
Gewoon een extreem roze prinsessentaart? Met veel strikjes, bloemetjes, vlindertjes en glitters? Lekker over the top, daar hou ik van