Soyaslagroom verkopen ze ook bij albert heijn XL maar melkptoducten zit ook in melkchocola (kitkat dus)
Ik zal daar zeker kijken, dank je. Ik heb geen huisdieren die rondlopen (alleen 2 cavia's ). Vanuit huis is geen probleem in Leiden sowieso dus daar verwacht ik geen problemen mee. En wat betreft de vers producten. Ik verwacht (zeker in het eerste jaar) maar weinig klanten. Ik doe het echt voor de hobby dus ik zoek ook niet erg druk zeg maar Dus als ik ergens vers voor nodig heb, haal ik het voor die klant ook echt vers. Wat over is, is voor eigen gebruik.
Oops! Wortel prepareren en de sinaasappel ook Oven aan Droog bij droog mengen (dus gewoon alle droge ingredienten in n kom doen en goed mengen) dan nat erbij ( ei + boter + sap) Dan in oven! Als laatst als de taart afgekoeld is glazuur maken En die dan eroverheen strijken. Je kunt nog met wat noten garneren aan de bovenkant, als je dat leuk vindt. Zo beter? succes!!
Was al begonnen en toch heel anders gemaakt dan blijkbaar dus de bedoeling was ben benieuwd of het nog wat word! In iedergeval bedankt! Maak ik hem een andere keer nog op deze manier
Leuke taartjes weer dames!! Ik heb momenteel koekjes in de oven om te met icing te versieren later deze week. En biscuit al in de vriezer voor een pleated cake voor mijn oma. Zoiets, Bekijk bijlage 312362 alleen dan met witte marsepein en wat glitterdust in lichtroze op de plooien/vouwen. Bovenop een toefje met roze en lila rozen. Eromheen aan de onderzijde een fondant lint met strik.
overzichtje ik had een 28 en 24cm taart, 15cupcakes, 24 cakepops en 15koekjes.. alles was op (op 3 stukjes taart na).. groter compliment kun je niet krijgen
Ik snij de marsepein als hij aan de bovenkant strak is rondom weg maar nog wel voldoende over zodat hij tot de onderrand van de taart komt. Het is lastiger plooien weg te krijgen als je een flinke lap marsepein hebt.
hier ook liever een grote lap.. en tsja bekleden is zoiets waarvan ik persoonlijk altijd vindt dat dat goed is om een keer op een workshop te doen.. Daar krijg je namelijk de tips voor bekleden maar nog belangrijker.. Je krijgt uitleg en feedback terwijl je bezig bent zodat je gelijk weet wat je "fout" doet..
ik vind een grote lap ook makkelijker, en dan heel rustig steeds een stukje recht trekken en glad strijken.. maar het blijft een puzzel