Taartje gemaakt vandaag voor een boswachter, hoop dat hij hem mooi vind. Gevuld met chocolademouse en aardbeienjam.
mijn tweede taartje gevuld met citroenkwarttaart van mona en lemoncurd met marsepein bekleed en deels fondant decoratie. Ik ben er al wel achter dat ik marsepein beter vind werken dan fondant.
Leuke taarten weer! Marsepein vind ik niet lekker daarom werk ik vaak met fondant! Vandaag mijn eerste taart op bestelling afgeleverd! Fondant was bij het ontdooien op een klein stukje gaan smelten!!!! Daar dus wat herstel werkzaamheden moeten verrichten! "Gelukkig" was ie voor kennissen die weten dat ik dit nog niet heel lang doe!
Mooie taarten!!! Hier de taarten voor mijn meisje, ben blij met de resultaten! Teletubbietaart gevuld.met monchouvulling en kersenvlaaivulling, kitkattaart is chocobiscuit gevuld met kersenjam en chocomousse
Die kitkat m&ms taart is echt leuk!!!! Dat ga ik binnenkort ook is maken!!! Iig als blijkt dat dochter toch niet allergisch is voor melk en soja!!!! Zit nu op dieet en dan is taarten maken echt en kwelling!
Wauw!!! Wat een mooie creaties allemaal!!! Vraagje... weten jullie een website die mij kan uitleggen hoe ik dat soort taarten maak of hebben jullie wat losse recepten?
Haha Dank voor de site Lekker informatief! Ik ga binnenkort maar eens kijken of ik ook iets kan creëren
Erg leuk en mooi. De jarige job zei later, toen ik vroeg of hij hem lekker vond, ja maar ik hou niet zo van jam! Haha, maar dat wilde mama wel!
hahahaha. Ik doe er meestal vlaaivulling in. Vind ik zelf erg lekker. Kijk en zo waar voor je geld dus. Als je klant hem maar mooi vind.