Nijn het klinkt allemaal super lekker!! Hier staat net de eerste biscuitbodem in de oven! Heb er mn best opgedaan. Het beslag zag er super luchtig uit. Nu hopen dat het goed gaat en vooral dat het te eten is Hoe kan je zo'n bodem trouwens het beste bewaren? Ik heb geen grote ronde bak waar die in kan. Ideeën zijn welkom!!
geen taart maar wou ze toch ff showen deze heb ik onlangs voor mijn broer gemaakt om te trakteren op zijn werk
Evi dank je wel! vivi ze zien er wel super schattig uit! Hier is mn eerste taartbodem goed gelukt. Ik had alleen geen goede zeef dus had t met een vergiet gedaan. Jebzag dus.nog wel hier en daar wat stukjes bloem. Nu wel een goeie zeef in huis dus dat moet goed gaan komen. Heb al in mn hoofd hoe ik t wil hebben nu nog uitvoeren
Hee meiden! Ik heb twee jaar een bedrijfje gehad in taarten en cupcakes, maar nu stop ik ermee en heb ik nog een aantal spullen te koop.. Iemand interesse? Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten, dus als je geinteresseerd bent kun je me beter even een berichtje sturen!
Oowww ik ben zoo ontzettend boos.. Er zou iemand voor mij een bruidstaart maken(voor volgende week vrijdag) belt ze net af dat het niet meer kan.. Ze is al te druk:s.. Terwijl dit al een paar weken geleden is besproken.. Nu moet ik dus nog op stel en sprong iemand anders regelen.....
nou lekker dan zeg, zo last minute vind je niemand meer of je moet even je puppyogen opzetten op het forum hier of deleukstetaartenforum??
Ik ken iemand in Wekerom Zoete Keek! En anders aanmelden op Het "DeLeuksteTaarten" - forum en een oproepje plaatsen bij bakken voor anderen
Een uitsteker of een modelleer tool kun je prima bij de xenos halen. Ben zelf ook begonnen met fondant en marsepein van de xenos (tja, je moet toch ergens beginnen), maar merk wel een heel groot smaak verschil met de fondant/marsepein van andere/betere/goede kwaliteit. Veel fijner om mee te werken, en smaak is heerlijk. Persoonlijk vind ik de fondant van Funcakes erg fijn om mee te werken en marsepein van Zeelandia
Haha, ik heb er ooit hier 1 geshowd. Lief van je! Volgende week worden het cupcakes voor het vrijgezellenfeestje van mijn zus. Iemand tips voor lekkere vulling voor cupcakes?
Ik heb bij de jamin ingeslagen. Moet dus goed gaan komen. Ik heb best veel mn mams zei al hoeveel mensen komen er? Ik zei ach wat niet opgaat gebruik ik wel voor de cupcakes en eventueel een taartje voor mn werk na mn vakantie. Hebben ze ook wat hahaha Ik was bij de action en daar hadden ze van die handige modeelleertools ik dacht ach altijd handig om te hebben. Moet alleen nog op jacht voor een vlinder pons. Weet ff niet uit mn hoofd of die nog tussen mn hobby spullen ligt. Zou zomaar kunnen namelijk... ff zoeken dus.