ik had hem heel simpel gehouden, aardbeienjam en banketbakkersroom. dan wist ik zeker dat iedereen het luste, normaal houd ik wel van een bijzondere vulling maar goed moet niet aan mezelf denken
Wat ziet dat er gaaf uit zeg zo echt. Super mooi. De link die je geeft doet het niet geeft een foutmelding.
ze zijn echt cool... leuk dat jullie ook witte mochten kiezen.. Dat wilde ik ook... wij mochten toen alleen roze maken..
@ Evi: Geweldig!!!!! Super gaaf. Dit wil ik nog een keer voor mijn oma maken. Die is helemaal gek van orchideeën.
Taartje gemaakt voor mijn ouders die op de koffie kwamen (meteen mooie gelegenheid om nieuwe mal uit te proberen):
Ik zie hier mooie creaties voorbij komen! Ik kan mijn taarten hier wel neerzetten, maar het is makkelijker om even opmijn fb pagina te kijken
Yes Thnx Niet dat ik zo goed ben en dit allemaal kan maar vind het altijd leuk om even te kijken. Al doende leert men Vandaag bezig geweest met de versiering voor de bruidstaart en cupcakes van mijn broers zijn bruiloft. Plaats nog maar niets misschien zijn hier wel bekenden en dat vind ik niet leuk voor ze. Zodra het af is en het feest is achter de rug dan plaats ik de foto's wel.
Even snel een vraagje! Ik heb al vaker worteltaart gemaakt en dat maakte ik altijd met bloem. Nu wil ik een andere versie van de worteltaart proberen maar in het recept staat ipv bloem, zelfrijzend bakmeel.. Wat zouden jullie doen? Ipv het zelfrijzend bakmeel toch bloem gebruiken of het recept volgen?
Moet bij de bloem normaal bakzout toevoegen? Wat zelfrijzend is gewoon bloem met een rijsmiddel erdoor.
Ja ik deed wel altijd bakzout erbij maar ik heb het nu gewoon met zelfrijzend bakmeel gedaan. Evengoed bedankt voor je antwoord!
Wauw wat ontzettend mooi zeg! Heb jij ergens een linkje of beschrijving van een how to hiervan? Mijn moeder wordt eind deze maand 65 en is gek op deze bloemen. (waarschijnlijk is dit ook haar laatste verjaardag,want ze is ongeneeslijk ziek en uitbehandeld) dus zo'n taart voor haar lijkt me super om te maken.