Ook al zo verschrikkelijk mooi Evi. En hoe je het ook went of keert, je hebt talent! Je komt er niet onder uit!
Dames, Is er iemand die voor ons een taartje (30 personen) zou willen maken voor leuk prijs. Onze zoon wordt 1 juli 5 jaar oud. Zie jullie zulke mooie dingen maken helaas ben ik niet zo crea bea. Dus vandaar even kijken of het op deze manier kan. Eventueel in omgeving utrecht of friesland Alvast super bedankt! x
wauw die orchidee zou ik zo op mijn vensterbank zetten! sowieso echt mooie taarten voorbij zien komen.. in mijn keuken was het rustig sinds Pasen maar nu staat er weer vanalles op het programma.. morgen gaan we met de collega's kijken naar het nieuwe huis van mijn bazin dus geen ik deze taart gemaakt
Gaaf zeg!!!! Ik ga beginnen voor mijn nichtje die 1 wordt maandag(nacht haha) krijgen jullie het eind resultaat!
Aangezien ik op m'n vingers getikt wordt over het doorlinken naar het deleukstetaarten forum wil ik even duidelijk maken dat ik absoluut niks met deze site te maken heb in elke andere vorm dan dat ik er actief lid ben en er heel veel informatie vandaan haal over het taarten maken. Ik probeer hier alleen maar mensen te helpen die vragen hebben over het decoreren van taarten.
Ik lees dit nu toevallig, en kan het beamen modjes! Ken Evi persoonlijk en weet dat ze op geen enkele manier (bedrijfsmatig) verbonden is met het dlt-forum... Je orchideeëntaart is trouwens echt zo tof, had het al gezegd, maar wauw!
evi, raar zeg dat je daarvoor op je vingers getikt wordt. Maar bedankt voor je uitleg. Enne sorry want ik vroeg jou om een linkje naar een werkbeschrijving en daardoor plaatste jij die link
Vreemd inderdaad! Ik denk dat wij als taartenbaksters hier allemaal ook op dat forum zitten en er veel inspiratie en tips vandaan halen.
Ik snap het probleem niet. Het is een totaal ander forum dan dit forum met onwijs veel en erg goede info voor taartenbakkers. Volgens mij is datvoor iedereen bekend!