Dunc leuke taart en je petekind mag ook trots op haar bloemetjes zijn. Renske je hebt kans dat jje.jam naar de bodem zakt. Je chocolade heb je kans dat dat wel blijft.liggen/zitten als je er geen grote hoeveelheid op/tussen doet. Ik doe ook wel eens hagelslag erdoor en dat blijft ook op zn plek. Succes!
Hier vandaag een taartje gemaakt voor ons nieuwe nichtje Bekijk bijlage 336832 Ook nog vorige week een Mega Mindy taart gemaakt Bekijk bijlage 336833
Kijken jullie wel eens op tlc naar het programma the cakeboss . Hij gebruikt altijd iets wat hij cereal treats of zo iets noemt weet iemand wat dat nou precies is?
Dat noemen ze hier rice krispies... je mengt rice krispies met een bepaalde verhouding met boter en marshmallows en dan krijg je een soort mengsel.. dat mengsel kan je dan kneden in allerlei vormen en vervolgens afsmeren en bekleden
Mijn schoonvader is schipper en bijna jarig. Ik wil graag een binnenvaartschip maken. Zat eerst te denken aan een 3D taart, nog nooit gemaakt... Maar misschien is een vierkante of ronde taart met schip er bovenop makkelijker....? Iemand misschien tips hoe ik dit aan kan pakken? Daarnaast vervoert hij, tarwe, graan, meel... Iemand enig idee hoe/ waarvan ik dat kan maken. Zat zelf te denken aan Maria koekjes helemaal te verpulveren of zo?
Is super zoet, Ik heb laatst spiderman gemaakt, met dit recept. De kinderen in mijn zoontjes klas vonden het geweldig
Spiderman met fondant ogen en royal icing, De juf vroeg me op het laatste moment om een dag eerder te trakteren, dus weinig tijd om het mooier te maken helaas.
Marshmallow Treats Recipe - Allrecipes.com Ja, kun je eten, je kunt het ook gewoon in een (goed ingevette) ovenschaal doen en in stukken snijden, als tussendoortje. Super lekker . Je kunt er ook mee boetseren, al is dat nog best een werkje. Zorg dat je je handen goed hebt ingevet (met wat crisco of olie), anders plakt het overal aan vast. Afsmeren is voor het plakken van fondant aan je crispie treats niet nodig, maar wel als het mooi strak moet. (Ik heb een keer een kerstboom gemaakt met crispies als basis, de cone zeg maar. Afsmeren was toen niet nodig, maar dan wordt het wel bobbelig. Misschien met ganache afsmeren voor een mooi strak resultaat.)
Bedankt voor de info. Ik ga het na de vakantie eens een keer maken. Was er wel nieuwsgierig naar wat het nou precies was. Ik zag laatst in de supermarkt van die smeerbare marshmallow fluf kun je dat er ook voor gebruiken? En die Rice krispies vind je bij de ontbijt granen afdeling?
Weer twee taartjes hihi met al die verjaardagen ben ik op dreef.. Een voor mijn schoonzusje en 1 voor mijn vader die morgen z'n 50ste verjaardag viert van schoonzusje met red velvet 3 lagen gevuld met citroenbotercreme en sinasappellikeur iets botercreme... Die voor mijn vader carrotcake met citroen verse kaas en slagroom gevuld en afgesmeerd..
*draait iphone plat om* Ik vind de taart met alle groentes erop het mooiste maar zijn allebei erg leuk!
Hallo, Wat een mooie taarten allemaal zeg! Op 1 september wordt mijn dochter 2 jaar. Aangezien ze helemaal gek is van Bumba zou ik graag een leuke 3d bumba taart voor haar willen bestellen die ook betaalbaar is (voor ongeveer 20 personen). Weet iemand waar ik zo'n taart kan bestellen in omgeving Zoetermeer? Ik ben zelf absoluut niet creatief, dus zelf een workshop volgen is niet echt mijn ding Alvast bedankt!