Door de rode kleurstof ging het roze zo ontzettend plakken dat ik het niet over de taart kreeg dus maar crème gedaan en een roze accenten Mooie taarten maak je zeg! Hoe maak je die dingen die rechtop staan? De houten plankjes en de cijfers bijv.?
Ja zeker wel. Bij ons had de ouderwerkgroep een high tea thema bedacht. Er waren en heleboel ouders die wat lekkers hadden meegebracht. Het voelt elk jaar weer geweldig om de waardering van ouders te zien.
Mooi Sukke! Nou mijn projectje voor mijn kleine man is af.. Pff wat een werk maaar ben erg tevreden Hier een idee wat het is geworden
Heb je dus uiteindelijk de taart afgesmeerd met Crème en daar geen fondant overheen gedaan? Dat is op de foto niet te zien. Heb het nog nooit mee gemaakt wat je nu zegt maar klinkt alsof je teveel kleurstof hebt gebruikt dan. Je hebt vaak echt maar kleine drupjes nodig. Voor opstaande dingen meng je tylose door je fondant/marsepein heen en kun je het na het maken wat laten drogen. Vooral met figuren die je niet op eet doe ik dat. Zoals de cijfers bijv. Daarnaast zijn de cijfers met cocktailprikkers in de taart gestoken.
Had echt een minibeetje kleurstof erdoor gedaan.. Maar met rood heb ik het wek vaker.. Nee geen crème haha autocorrect crèmekleurige fondant bedoelde ik...
Evi dank je voor je antwoord en het meedenken. Ik zat zelf ook al te denken aan botercreme of glazuur met spikkels. FEE88 ik vind hem er wel lief uit zien hoor. Sukke wat een schatje je taart voor opa!! Die andere is lekker kleurrijk TmvD das ook super leuk en vast ook allemaal lekker Kan me voorstellen dat het geweldig is om te zien hoe jullie gewaardeerd worden. Lizzy wat is het leuk geworden. Je hebt je best erop gedaan! Hier nog aan het dubben of ik fondant op de cc ga doen of iets van royal icing ga maken zodat ze allemaal het zelfde zijn......twijfel..twijfel....
Of je laat een eetbaar printje maken, is ook leuk en dan heeft het jongetje met allergie een zelfde cakeje
Maak de keuze nog lastiger..... Ik denk dat ik het wel weet. Gemakkelijk en lekker. En dan kan iedereen mee eten ervan. Ik heb nog smelt drops liggen die ik wel kan gebruiken en dan spikkels erop. Is lekker en leuk toch?
Leuk! Ik vind zelf de leukste taartenprints makkelijk, plaatje invoegen, tekst erbij en hij maakt er gelijk een rondje van.
Hahahahaha ja die bedoelde ik (sorry maar kleine man heeft ons een spooknacht bezorgd dus ben een beetje moe)
Zo net de frostysheets besteld voor de cc. Samen met ml even in elkaar gezet. Thanks evi voor de tip!