En deze had ik met de workshop gemaakt. De eerste 2 zijn met marsepein bekleedt, deze met fondant. Zelf vind ik marsepein lekkerder, maar dat is persoonlijk
taart voor mijn zoons 3e verjaardag afgelopen maart, nog steeds heel trots op . Heb er nog veel meer, hoor wel als jullie nog wat willen zien.
Wouuw echt zo knap dat jullie dat zelf kunnen! Hoelang zijn jullie daarmee bezig? En waar halen jullie je spulletjes?
Mijn eerste probeersel hij was enorm trouwens en ging die dag helemaal op zijn haren zijn dropveters Bekijk bijlage 199407 Bekijk bijlage 199408
Ik zou ook een workshop adviseren. Ik vond het toch wel handig dat er iemand is die je precies kan vertellen wat je fout doet bijvoorbeeld... Mijn laatste taart en cupcakes die ik gemaakt heb.
ook ik heb er al heel wat gemaakt hahaha. ik zal 2 voorbeeldjes hier neer zetten Bekijk bijlage 199428
Bekijk bijlage 199433 en heb nog veeeel meer taarten gemaakt maar als ik ze allemaal hier op moet zetten hahaha
prachtige taarten allemaal wauwww.. krijg meteen weer zin om een te maken. helaas lig ik voor pampus met een zware griep bah
Wat leuk! Ik wil al heel lang een workshop doen moet alleen even wachten tot ik wat geld opzij gezet heb en ook gelijk lekker kan shoppen. Heeft iemand toevallig in de buurt van Amsterdam een workshop gedaan waar je tevreden over was?