Mijn eerste marsepeintaart, is wel alweer van een tijdje geleden Bekijk bijlage 367919 En met kerst deze gemaakt: Bekijk bijlage 367920
Wat een supermooie taarten weer!! @ princessa: wat voor taart moet t worden? Hier ook eindelijk weer eens een taartje van mij!
Thnx!! Dacht, de winter is nog ver te zoeken, dis maak voor m'n eigen verjaardag maar eens een echte wintertaart
Oh wat leuk!! Wist niet dat dit topic er was Ik maak nu sinds een jaartje of 2,5 taarten! Vind t ook altijd super leuk om andermans taarten te bekijken.
Hey dames, Wat een mooie taarten zeg, super!! Ik heb een aantal vragen. Mijn allereerste taart heb ik bekleed met de fondant van de xenos, maar het was echt niet lekker. Nu wil ik vandaag of morgen een taart bakken en dit keer fondant van de jamin gebruiken, is die wel lekker? En ik wil het vullen met jam en slagroom, waar kan ik dit dan het beste bewaren, koelkast of op een donkere plek? Sorry voor mijn vragen, maar vind het zo leuk om te maken. En zeker als ik hier zulke mooie taarten voorbij zie komen, geweldigg!!
Xenos fondant is ook echt bocht. Jamin is prima. Ik gebruik zelf funcakes, dat verkopen z meestal ook bij jamin.
Engeltje23, wat een mooie taart zeg! Ik wil graag een hele simpele ronde taart (bekleed met marsepein) met een tekst erop. Evi, toch jammer als ik jouw mooie taarten zo zie dat de jarige geen fondant lust. Prachtig taart weer!
Ik vind de fondant van de jamin véél te plakkerig! Ik koop het bij de Makro, is nog de helft goedkoper ook en werkt veel fijner vind ik.
Ik heb de laatste tijd ook weer een paar gemaakt maar kan niet aan die van jou tippen hoor evi Gemaakt voor de geboorte van mn neefje. Gevuld met botercreme met chip chocolate cookies en frambozenjam.