Ik koop voor zelf kleuren ook makro, maar rood koop ik van funcakes. Bovendien, makro kan niet iedereen terecht.
Thnx voor jullie antwoorden meiden.. maar als ik mijn taart heb gevuld met slagroom, kan ik dit dan in de koelkast bewaren?
Hier gisteren weer een taartje gemaakt.. Heb deze week nog 1 stapel en 1 gewone in opdracht staan... Bekijk bijlage 369551
Ik heb weer mooie en leuke taarten voorbij zien komen. Ik had met de oud & nieuw een taartje gemaakt en deze viel bij iedereen goed in de smaak. Afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en ad allemaal cupcakes gemaakt. Op 5 na zijn ze allemaal op gegaan. Het taartje van oud & nieuw staat helaas niet al te mooi op de foto omdat we snel weg moesten. Hij smaakte wel erg lekker. Hij was gevuld met een laag aardbeien vlaaivulling en een laag mascarpone met witte chocolade.
Hoi meiden! Wie o wie heeft tijd om voor mij een verjaardagstaart te maken? Het is voor 2 februari. Ik woon over de grens bij Ootmarsum. Mocht je een site hebben met voorbeelden dan graag een pb!
Vraagje dames mijn zoon wil voor zijn verjaardag de'kitkat /m&m taart Welke vulling zouden jullie gebruiken, ik dacht iets van kersenvlaaivulling maar waar erbij??
Ligt er ook maar aan hoe je hem maakt, gewone of chocobiscuit, ganache erop of botercreme?. En gewoon wat jij lekker vind bij chocolade, bv kersenvlaaivulling en slagroom/banjetbakkersroom/vanillecreme. Of nog lekker een chocovulling met crunchdingetjes. Je kunt t zo gek niet verzinnen
Even vraagje hier voor de dames! Mijn partner en ik hebben toch last minute besloten om te gaan trouwen, dit willen we redelijk klein doen.. 15-25 personen max.. We zoeken ook iemand die in omgeving Noord Brabant (Eindhoven) een bruidstaart kan maken, die niet te duur is (350 euro is ons net iets té.. het hoeft natuurlijk ook niet super goedkoop te zijn..) Kennen jullie nog iemand die zelf bruidstaarten maakt of die het er mooi bij doet als hobby? Helaas is er ook een beetje een tijdsding bij.. 14 februari is het namelijk al zo ver..
Ik wil hem ook wel maken maar kan het nog niet zo perfect qua strak bekleden als sommige dames hier. Zit kort in de buurt van Gorinchem. je mag me ook pb en voor foto's of iets dergelijks.
Het is mijn 2de gemaakte marsepein taart tot nu toe en nog een proefmodel, morgen het echte werk Motief
Als je de borsten naast elkaar legt en dan in 1 keer bekleedt, ziet het er natuurlijker uit. En ik zou de tepels iets donkerder maken en de knop iets minder groot.