verjaardagstaart van mijn dochter, de naam is een beetje slordig geworden vind ik, dat is wel jammer maar ze vond hem wel heel mooi. En 3 stukjes voor de juf als traktatie.
@debby82: En als je je fondat gaat recht maken aan de zeikanten dan moet je het ook nooit naar beneden dus maar juist naar boven, dan voorkom je ook weer scheurtjes Leuk taartje trouwens
Deze heb ik gisteren ff snel gemaakt, absoluut niet zoals ik wilde maar goed, hij ziet er wel redelijk uit.. Bekijk bijlage 224926
Zo mooi die taarten! Mijn zusje is ook een beginnend bakster, als ze terugkomt uit Australie zal ik haar eens vragen me te helpen. Ik wil voor mijn dochters verjaardag ook een taart laten maken. Weten jullie iemand die dit kan doen in omgeving Amsterdam?
moet je even op www.deleukstetaarten.nl/forum een oproepje plaatsen en dan krijg je vanzelf een aantal aanbiedingen binnen.
Hoi meiden, Mijn zoon is deze week jarig en daar hoort natuurlijk een mooie taart bij. Ik wou eerst 1 bestellen,maar hij wou net zoals zijn zusje een mooie taart van mama. Iemand tips hoe ik de marsepein mooi strak erop kan krijgen? Want daar heb ik de vorige keer enorm lang over gedaan!
@Lovely, was was het probleem toen dat het niet lukte of weet je dat niet ?? Scheurde het marsepijn ofzo ? of kreeg je bobbels..
helemaal niet slecht hoor, ik krijg ze nog niet zo strak, maar heb ook pas 3 taarten gemaakt. Cupcakes gaan mij beter af.
Haha, ja, en vooral de fondant er strak omheen krijgen is echt een kwestie van 'oefening baart kunst'. Maar hier kan ik morgen wel mee op 't werk verschijnen
Wat een leuke taartjes weer Die lace uitsteker is leuk. Die bloem kan je ook mooi uit laten komen als je hem in een kommetje laat drogen. Volgens mij staat er in mijn album wel een taart waarbij ik dat gedaan heb