Dit zijn de poppetjes voor op het meptaartje. @kaas, dat van die hagelslag aan de zijkant is een goed idee. Nog tips hoe ik dit het beste ertegen krijg?
Mag ik wat vragen? hoe lang van tevoren kun je de decoratie voor een taart maken? Van fondant. Mijn dochter wordt over 2 weken 4 en wil een K3 taart met bloemetjes en vlinders. Ik zit krap in de tijd, dus wil op voor werken, maar hoe ver van te voren is dit mogelijk?
Als je het stofvrij bewaard kun je nu al beginnen. Moet het zacht en eetbaar blijven even in een tupperwaredoosje
Hier een paar van mijn laatste creaties...een peppa pig in de dierentuintaart,een carnavalstaart......
Ik vul de taart, besmeer de zijkant met slagroom pak de taart op en strooi hagelslag op een stuk bakpapier en daar rol ik de taart doorheen. Daarna pas de bovenkant afsmeren. Je kunt ook hagelslag op je handen strooien en het tegen de zijkant plakken.
Nee, met een beetje oefening lukt het wel. Je kunt ook aan beide kanten taartkartonnetjes gebruiken om het gewicht te verdelen.
Dank je wel! De taart is voor volgende week zondag (9/2), dus dan ga ik denk ergens volgende week beginnen met de bloemetjes en de vlinders. Dochter moet wennen op school, dus dan heb ik mooi even de tijd
Hoi. Wat een super mooie taarten zie ik hier! Ik maak ook zelf taarten zo nu en dan. Wil graag een hotwheels taart voor mijn zoon maken voor z'n verjaardag. Nu wil ik graag een soort van vlammen rondom de taart. Heeft iemand enig idee waar ik een mal kan kopen van vlammen of iets wat er op lijkt? Groetjes!
Kaas dar ga ik eens proberen. Ik had t vorige keer op mn hand gedaan en toen er tegen proberen te plakken. Was dus geen succes. Smaakte wel heerlijk daar niet van
Hoi allemaal, Ik wil heel graag beginnen met zelf taarten maken want ik wil dadelijk als mijn zoontje een jaar wordt een verjaardagstaart voor hem maken. Nou denk ik dat het wel handig is om dan een workshop te volgen want anders komt het denk ik niet goed. Nu heb ik even zitten kijken en dat is toch wel vrij prijzig. Iemand een idee of dat er in de omgeving van Helmond ook iemand zit die wat goedkoper is. Of eentje waarvan ik zeker weet dat het goed is. Alvast bedankt groetjes Susanne