Ik heb weer een hoop leuke taaten zien langs komen! Hier nog even mijn laatste creatie Op verzoek van de jarige een dinotaart.
Deze taart van Het zandkasteel aan Zee (met sassa, toto en koning Koos) heeft mijn moeder voor m'n zoontje z'n tweede verjaardag gemaakt.
Ik ben vanavond begonnen met kapsels bakken. Morgen vullen, afsmeren,bekleden en versieren. Maar nu wil ik het eenvoudig vullen, onder andere met slagroom. Ik wil aangevette slagroom maken met mascarpone en die gebruiken om te vullen. Is dan evengoed een dijkje botercreme nodig? Ik smeer af met botercreme. Of kan dit ook met aangevette slagroom?
als je met fondant of marsepein bekleed altijd botercrème gebruiken om af te smeren marsepein en fondant smelt namelijk van room edit: ik zou wel een dijkje doen want stel dat de room ertussen kan door een klein gaatje dan wordt die op die plek minder mooi
Vandaag begonnen aan bob de bouwer voor de taart van dinsdag. Neefje wordt dan 2 en ik mag zijn taartje maken. Na zoeken kwam ik op 2 how to's tegen dus aan de hand van een plaatje maar begonnen. Hij is nog niet helemaal klaar. Ik ga morgen proberen om zijn gereedschapsriem te maken. Dat zal nog wel ff puzzelen worden. Mijn kleine man herkende hem al wel das toch een goed teken.
Wat een prachtige taarten allemaal! Jammer dat ik niet zo creatief ben Ik kan nu al niet wachten tot de geslachtsecho, alle bakkers hier maken zo mooie gender reveal taarten!
Ok deze komt van internet. hoe zou je die schotsen maken? het lijkt kokos maar wat zou er onder zitten? Bekijk bijlage 376863