De eieren zijn niet te koud en je klopt lang genoeg? Ik gebruik 1 ei, 30 gram ( biologische ) bloem, 30 gram suiker, snufje zout.
dit heb ik 1000x geprobeerd in mn eigen elektrische oventje maar zonder suc6! en met de funcake mix gaat het prima! kan je helaas niet verder helpen dus
Ja hoor! Pb me maar ff dan mail ik je het recept! Ik maak t altijd zelf en met succes! Mijn laatste taartje: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture53165.html
Zelf biscuit maken. 30 gram zelfrijzend bakmeel. 1 ei en 30 gram suiker. Is de richtlijn. Evt nog een zakje vanille suiker. Alles op de zelfde temperatuur. Je klopt de eieren en suiker minimaal 10 minuten op hoge snelheid. Je spateld voorzichtig beetje bij beetje de bloem er door heen. Dus NIET met de mixer!!! Bij mij gaat het altijd goed!
Ik maak met wat poedersuiker en een beetje water een mengseltje ( beter bekend als kinderlijm ) dan maak ik met de achterkant van een kwastje een klein gaatje, daar doe ik wat van dat suiker water in en dan het balletje, zo blijven ze zitten
Geen idee, ik heb nu voor deze taart gewoon een heel pak bokkenpootjes verkruimeld ( sorry ben verslaafd ) en een pakje slagroom voor ongeveer 250ml, alles wat er overblijft kan je lekker oppeuzelen, bijvoorbeeld lekker op een plakje cake smeren yumieeee En ik kijk inderdaad ook altijd op de site van de leukste taarten, daar staan heel veel recepten, teveel eigenlijk hahah en te lekker
Dit zijn natuurlijk de hoeveelheden per ei Als je dan een vorm van 20 cm hebt neem je het keer 4 oid.
Wat ook een heerlijke vulling is, is een Marsmousse. Met echte marsjes, en die laten smelten au bain marie met 50 ml ongeklopte slagroom. Dit vervolgens laten afkoelen en spatelen door 200 ml opgeklopte slagroom. Dit mengsel een paar uur laten opstijven in de koelkast. Heerlijk maar wel heeeeeeeeeel erg zoet
dit kan prima hoor meestal worden er ook punten van een bruidstaart in gevroren om het n jaar later te eten
RosaLynn, ooo wat blond ben ik! Heb zelf het bovenkantje van mijn bruidstaart een jaar later opgegeten hahahaha! En die smaakte nog steeds prima.
Wat heb je allemaal nodig om een taart te bakken ? Wil het een keer doen.. Maar heb nog niks.. Hou het tot nu toe bij cupcakes bakken met mn oudste..
Ik raad eigenlijk zelf altijd een basisworkshop aan. Daar leer je zoveel van! En dan weet je ook precies wat je nodig hebt.
mensen laatst vroeg ik hier wat tips... Dit is het resultaat van de chocoladetaart.. gevuld met monchou en kersenvlaaivulling overgoten met ganache (oid) met opzet een beetje slordig gehouden, maar hij lijkt zo niet mooi zie ik