en mijn roosje op de strik van de andere taart.. maar die staat nog op te stijven.. vandaar al dat papier gewone spongecake (2 op elkaar) gevild met simpele aardbeienjam en banketbakkersroom.. de buitenkant is van fondant, maar ik geloof dat ik marsepein lekkerder vind. Verder tylose voor de strik gebruikt, maar sommige strikken scheuren wat in.. dus volgens mij teveel tylose (wel advies van de shop gebruikt)
Een besnijdenisfeest! T staat er toch gewoon? wat maak je voor afbeelding? Zag laatst ook een mooie,met een arabische tekst.erop. Alleen geen idee wat er stond,haha.
Mensen kijken daarvan op.. In sommige culturen is dit heel gewoon hoor. Dat poppetje erbij doet het hem..
gaaf jem! Ik ga het simpel houden voor dochterlief. Heb weinig tijd dus doe er een taart disc op Taart disc - Kadokamer
nou ik dan ook maar... 8 feb. mijn allereerste taart gemaakt voor de 3e verjaardag van mijn zoon, ik vroeg mijn zoon : wat voor taart wil je ? mijn bedoeling was : wat moet mama kopen... een slagroomtaart...appeltaart... etc etc, zijn antwoord : een THOMAS taart..... hmm fijn... en hoe kom ik daar aan ? hij zei dat mama het zelf moest maken, waarop ik zei : mama kan dat niet ! en dan krijg je terug wat je zelf altijd zegt: eerst zelf proberen ! oke oké ik probeer het..... heb het simpel gedaan, want boetseren e.d. dat kan ik gewoon echt niet, dus ik heb een ouwel besteld, helaas was de ouwel helemaal gekreukt binnen gekomen maar ik moest het er maar mee doen want de volgende dag moest ik de taart maken en had dus geen tijd om nieuw bestellen ( weet ik iig dat ik de volgende keer ruim optijd moet bestellen ) dit is het resultaat geworden, gelukkig was hij er zelf heel erg blij mee, als iemand hem vraagt wat zijn mooiste cadeau was zegt hij de thomas taart ! dus ik ben blij
Geweldige tip van die owels! Dat kende ik niet dat je dat ook zelf kan bestellen. kent iemand nog een goedkopere site waar je dit kunt bestellen?
Dames even een vraagje aan de experts. Ik wil voor een verjaardag volgende maand een taart gaan bakken. Nu wil ik dat dus morgen gaan doen maar als vulling wil de desbetreffende persoon graag slagroom en jam, kan ik een taart met slagroom wel invriezen?