Ja, dat zou wel moeten kunnen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Mijn man heeft bij een bakker gewerkt en daar vroren ze ook gewoon taart met slagroom en al in.
Ah ok! En dan nog een vraag. Vulling zoals bokkepootjes vulling, zou je i.p.v bokkepootjes ook chocoladekoekjes kunnen gebruiken? En wat kan ik dan als 2e laag gebruiken. Vriend is namelijk gek op chocoladekoekjes dus zou dat eens willen proberen maar geen idee welke vulling daar goed bij zou passen.
Ik denk dat het ook prima kan met chocoladekoekjes! Toevallig liep ik gister langs de chocokoekjes en moest er ook even aan denken. Als tweede vulling zou ik aardbeienjam doen. Lekker fris bij de romige koekjesvulling.
Cupcakes voor onze tweeling eerste verjaardag. Topping met royal icing, fondant en glitters Bekijk bijlage 226263 Bekijk bijlage 226264
Kijk anders eens op die site van de leukstetaarten, daar heb je een waslijst met verschillende vullingen, wie weet zie je wel iets anders lekkers. En wat betreft dat slagroom, klop het op met klop fix ( kan je kopen bij bv AH ), dan blijft je slagroom '' dik '' anders trekt het je taart in en word het sponsig.
Kan prima, maar zou dan wel de aangevette slagroom gaan gebruiken. Recept staat op deleukstetaarten, maar komt eigenlijk er op neer dat je de slagroom moet kloppen met suiker en klopfix, en als het wat stijf begint te worden, er per 100ml slagroom 40g mascarpone door mixen. Dit gaat zeker weten goed met invriezen/ontdooien.
Prachtige taarten meiden! Ik heb ze dan niet zelf gemaakt maar wil wel even de verjaardagstaart showen van Batuhan. Deze was voor thuis.
dit was mijn erste taart ...wel met hulp van iemand die het ook regelmatig zelf maakt Bekijk bijlage 226291
Uschel..Wat een prachtige taart! Macy..Vind je wolkjes echt schattig!! Knap dat je dat kan. Heb er het geduld niet voor. Zag nog meer moois en lekkers voorbij komen.Heerlijk hobby hebben we ook! Gisteren nog een taartje gemaakt en wat cupcakes er bij voor de leuk. Voor een kennis, haar zoontje is jarig vandaag. Ze vroeg of ik voor haar een taart wou maken! Tuurlijk.
Kennen jullie in omgeving Den Haag een winkeltje waar je bepaalde tools kunt kopen? "De leukste taartenwinkel" zit in Naaldwijk, maar is vandaag dicht. Laat ik nu net vandaag vrij zijn