Je herkent het vooral aan de vet-content. In biscuit zit geen vet. Maar je kunt het ook zonder mix maken hoor. Op de leukste taarten heb je ook recepten met ingredienten.
Hier mijn meptaartje met pip! Niet helemaal perfect, maar vond hem wel leuk. En de gene voor wie ik hem gemaakt heb (zijn ouders dan) die vonden hem ook leuk!
Mijn verjaardagstaart voor collega's. Normaal ben ik perfectionistischer maar ivm onverwacht een huis vol visite ( ik zeg nog zo ik hou mn verjaardag niet) moest ik t afraffelen. Simpele vulling masr doet t altijd goed, cake-bakkersroom-cake-jam-slagroom- cake-. Afgesmeerd met botercreme. Bekijk bijlage 233780
Niet zo groot als een "gewone" taart, maar desalniettemin toch taart. Alleen dan een hele kleine Bekijk bijlage 234353
ik vind zelf fondant wel lekker smaakt minder zoet dan marsepijn heb ik gehoord. maar ja smaken verschillen ook heel erg denk dat je het beste het zelf eens uit kunt proberen, anders heel simpel met 1 laag en nog niet versieren om te kijken als je het ook lekker vind.
Fondant is juist veel zoeter, bij marsepein wordt de zoete smaak wat afgezwakt door de amandelsmaak... Ik ben zelf niet zo van de fondant: zeker bij zoete vullingen is het geheel me dan echt te zoet Leuke cakepops Strijkkraal!
Een hele kleine selectie van taarten die ik tot nu toe gemaakt heb De rest staat allemaal op facebook.
Ik heb er vorige week ook weer eentje gemaakt voor mijn zoontje. Gevuld met aangevette slagroom en toblerone.. Bekijk bijlage 235450
Op bestelling gemaakt voor een meisje wat niet van Roze houd. Verder felle kleuren, balonnen, cadeau, 10 jaar & een feesthoed moest er op!
mijn paastaartje...... hij is niet zo geweldig gelukt... had iets teveel botercreme erop gedaan.. en die was wat zacht geworden dus HOBBELSSS maargoed het is maar voor familie brunch Het is tevens pas mijn 4e taart ofzo
Ik maak geen taarten, daar heb ik geen geduld voor. Maar toch ben ik dol op bakken en rommelen in de keuken, dus laat toch een kleine creatie zien, ben er best trots op en ze smaakten heerlijk. Het zijn mini-cupcakes met daarop botercrème en smarties:
deze heb ik vandaag met mijn kleine zusje gemaakt, eerst veel op internet gekeken over hoe alles werkt. spullen in huis gehaalt en toen gemaakt. ook de pops en muffins heb ik gemaakt. voor alles moet een eerste keer zijn maar ik ben wel erg trots, want hij smaakte goeddd