Hier een besteld Hello Kitty taartje. Mijn allereerste echte bestelling Bekijk bijlage 236924 En een paastaartje natuurlijk! Bekijk bijlage 236928
@jackystory leuk!!! @saskia wauw die paastaart!! Ik heb weer es een opdrachtje gehad, moest een supermario taart worden.
Ik maak normaal geen taarten in mijn vrije tijd. Maar heb een uitzondering gemaakt.. Ben niet geheel tevreden maar ben bang dat ik dat nooit zal zijn Bekijk bijlage 237945
wauw!!! echt ik bak er letterlijk niets van met die taarten, toch maar eens een workshop volgen denk ik... geweldig om te zie hoe mooi jullie alles maken (en hoe strak!!)
tellen cupcakes ook? ik maak ze voor onze bruiloft. 100 stuks.. De fondantcirkel wordt nog iets groter, maar de uitstekers waren uitverkocht dus maar even geimproviseerd met een glas Bekijk bijlage 237958 Bekijk bijlage 237959
Ow wat mooi.. Ik heb ook dat formaat, heb geen goede uitstekers maar ziet er prima uit zo.. Ik hoop dat iemand mij wil helpen? Ik ben echt een super beginner, ik heb alleen maar cupcakes gemaakt als hier boven, maar lang niet zo mooi! Ik heb wel ervaring met taarten bakken, als: appeltaarten, rijstevlaas, kwarktaart, verschillende soorten cake en brownies. Nu smaakt het meeste dat ik maak erg goed, maar echt mooi wordt het niet haha.. Maar nu wil ik echt taarten gaan maken, dus met vulling en bekleedt en al.. Ik heb na een eerdere tip hier op deleukstetaarten.nl gekeken en daar staat inderdaad heel veel op betreft vullingen enzo. Nu zou ik graag een biscuit willen maken het liefst met 2 laagjes vulling in 2 verschillende smaken. Alleen ik zou dus al echt niet weten welke smaken ik het beste kan combineren.. Misschien dat iemand mij kan helpen? En echt de basic tips om een taart te bekleden? Hoeveel heb ik ong nodig om een taart van 24 cm te kunnen bekleden?
Ow ja, ik zie het boven ook dat die witte laag wat dikker is, zo heb ik het ook. Echt zie ik vaak dat het veel dunner is, maar dit lukt mij niet. Hoe kan ik het toch dunner uitrollen zonder dat het scheurt? Ik proef namelijk haast niets meer van de cupcake zelf..
fabsie, dat zijn alphabet tapits. Je moet fondant goed dun uitrollen( evt tylose erdoor), even laten drogen en dan steek je ze uit. Ze blijven best snel plakken maar met een beetje kloppen en met een speldje voorzichtig los trekken gaat het wel.
Och jeetje, hoe doen jullie dat allemaal? En hoe hebben jullie geleerd zulke taarten te maken? Echt jaloersmakend hihi.. Vraag me dan ook af hoe vaak jullie een taart maken en hoe lang jullie dit al doen? Of zijn jullie natuurtalentjes?
Tylose, ga ik meteen naar kijken.. Uhm (heel dom) wat bedoel je met kloppen? Ik heb ook een boek gekocht, maar daar gebruiken ze zoveel hulpmiddelen. Tsja dat heb ik allemaal niet in huis, en om alles nou in 1 keer te kopen..
Wauw wat een mooie creaties!!! Nu zie ik echt mooie taarten voorbij komen voor kinderen. Zijn er toevallig ook dames die een taart gemaakt hebben voor mensen met een koemelkallergie?? Evt recepten zonder koemelk en als het kan ook zonder ei. Het is een hele uitdaging om een recept te vinden. Ik wil graag zelf een taart maken voor mijn zoontje z'n 1e verjaardag. Alvast bedankt!
met kloppen bedoel ik dat de letters in het uitsteekvormpje blijven plakken. Als je met het sjabloon ergens tegen aan klopt en de letters zijn al een beetje droog dan vallen ze er meestal wel uit.