Ooh ik ben zo blij!! Mijn eerste maracons zijn zoooo goed gelukt! Vanille macarons met een vulling van witte choco/honing ganache En een vulling van witte choco/aarbeipuree ganache. Nu in de koelkast dan zijn ze morgen op zijn lekkerst. Foto volgt, nu wat te donker.
ok.. geen strakke versierde taart, maar ik ben zo trots dat ik hem ff show mijn bananen/citroen cheesecake met bastognebodem, kaneel en chocoladesaus...
Ziet er erg smakelijk uit Moontje! Hier de mijne voor mijn dochter haar 2e verjaardag. 1e taart en geen cursus gevolgd. Hij was erg lekker
In november vorig jaar heb ik een workshop basis gedaan. Daarna ben ik zelf gaan experimenteren. Ik vind het zo leuk om te doen
ook even mijn verjaardagstaart showen, ik heb deze gemaakt voor de verjaardag van mij en mijn man (we zijn binnen 1 week van elkaar jarig) afgelopen weekend ... Bekijk bijlage 243861
wauw, die is heel mooi! dit is mijn laatste, voorlopig heb ik ook geen bestellingen meer staan (expres). Heb trouwens geen mooie foto ervan op de een of andere manier.