Kun je daar marsepein overheen doen? hoe bewaren jullie de taarten met dit warme weer? Houden jullie dan nog rekening met de vulling?
Alvast van harte gefeliciteerd ik had aan een stapeltaart genoeg was de 5de jarig heb zelfs de helft weg kunnen gooien heb niet zoveel vrienden
Ik vul en bekleed de taart 1 dag van te voren en bewaar hem in de koelkast. Alle vullingen blijven wel goed in de koelkast zeker voor de volgende dag
Ik ondervind meestal geen probleem alleen soms bij mijn boetseersels Maar het is ook meestal zo weer droog ( haal hem er altijd minimaal 2 uur van te voren uit om lekker op temperatuur te laten komen)
Jazeker!!! ik vul met van alles dan in de koelkast marsepein er over en dan terug in de koelkast. en dan niet te lang laten staan. na het aansnijden weer vlot in de koelling
Op temperatuur komen zal geen probleem zijn Ik moet met de taart van Zoetermeer naar Zeeland rijden... Hmm, dan ga ik de koelkast maar eens opruimen...hihi...
Dankjewel ^^ 1 taart is om te trakteren op de afdeling in het ziekenhuis waar ik in therapie zit, 1 voor de visite hier en 2 voor bij mijn moeder thuis, waar ik voor de laatste keer mijn verjaardag samen met mijn tweelingzus vier. Dus aan het bakken maar!
Ik heb nog geen pbs gehad nee wat er niet is kan nog komen hopelijk hihi. ik had toendertijd wel een meid gevonden en die heeft de taart voor mijn jongste toen gemaakt, was echt wauw!!! Ze is nu helaas met vakantie dus vandaar mijn oproepje hier tussen alle taartenbaksters
Ben opzoek iemand die op volgende dagen een taart voor ons wilt maken...omg drachten mag ook Groningen stad zijn daar werkt mijn man. 22 september,4 november
Voor mijn collega mocht ik haar bruidstaart maken. Heb er ook cupcakes bij gemaakt maar die staan niet op de foto. Helaas ook niet een mooie achtergrond gebruikt maar het gaat om de taart he. Voor een andere collega voor haar moeder een taart gemaakt die werd 60 jaar...