graaaag, heb wel al op de leukste taarten gekeken maar vind ze niet zo duidelijk. Ik wil graag een fles maken maar dan heb ik een ouwel nodig van het logo en denk niet dat ik die voor zaterdag heb.
[HOW TO] bierdop (Pagina 1) - Sjablonen, Patronen & Howto's - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Dit is de bierdop op deze site kan je ook heel makkelijk een oproep plaatsen om te vragen of iemand je kan helpen voor een ouwel Kan nog wel lukken denk ik voor zaterdag. en dit is de how to van de fles: [how to] flestaart (Pagina 1) - Sjablonen, Patronen & Howto's - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Als ik je ergens bij kan helpen geef maar een gil. Owja en succes met bakken ik moet voor zaterdag een 18+ taart maken voor mijn eigen mannetje
Die was ik nog niet tegengekomen, thxx !! De planning was eigenlijk ook een 18+ taart te maken, maar aangezien er familie van ver komt toch maar de beslissing wat anders te doen . Heb jij enig idee rond welke prijs ze zitten met ouwels op het forum ?? Of als er iemand in de buurt van Groningen zit (ben niet zo actief meer).
Nee sorrie heb het zelf nooit nodig gehad anders plaats je toch een oproepje zet je in de titel wat je nodig hebt en in welke omgeving dan reageren er zo een paar baksters en dan kan je vragen hoeveel ze willen hebben ervoor. Je hoeft geen ja te zeggen Weet je waar je de oproep moet plaatsen? BIJ Vraag & aanbod: (tweede) Kans voor bakspulletjes Vraag & aanbod: (tweede) Kans voor bakspulletjes (Pagina 1) - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Hier en dan rechtboven in druk je op Nieuw onderwerp en dan moet je voor de titel ( GEZOCHT ) zetten. Gaat je vast wel lukken ik ga mijn bedje opzoeken slaaplekker
Wel van bert [HOWTO] Bert (van Ernie) (Pagina 1) - Sjablonen, Patronen & Howto's - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Succes!
Ik heb een vraagje, ik wil graag een kiekeboe bumba maken. Wil geen taart gebruiken zodat ik de kiekeboe een keer extra kan gebruiken. Hoofdje heb ik al piepschuim voor, maar vraag me af hoe ik het beste het hoedje kan maken. Iemand ideeen?
Ik heb een tijdje terug een piepschuim vorm bij Pipoos gekocht, in de vorm van een punthoedje. Die kun je gebruiken om de fondant op te laten drogen.
Hoe doen jullie bij die puzzelplaatjes de zwarte randjes? Ik heb recentelijk een puzzelplaatje (vrij klein) gemaakt en moest ook een randje hebben maar vond dat ie steeds te dik uitviel. Heb een soort rolletje gemaakt en dat steeds dunner gerold.
Met een kleipistool, Rosao Je hebt de officiele die je bijv bij DLT kunt krijgen, maar die zijn 25 euro. Bij Pipoos verkopen ze ook kleipistooltjes, die prima werken als je je marsepein even invet voor je het in het pistooltje stopt. Die zijn maar een tientje ofzo
Owh mensen ik ga zaterdag echt me eerste taart proberen ben super zenuwachtig Hij is voor onze zoon dus hoeft gelukkig niet perfect te zijn! Normaal betalen we voor 32 personen 45 euro dus dacht voor dat geld kan ik ook nog eens wat proberen